شناسه خبر : 22633 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: روح‌الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف 180 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس استان سمنان با پلیس کرمان خبر داد.

مهر: زینب ساسانیان، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان، به دلیل حادثه رانندگی در اردبیل جان باخت. ساسانیان با ۱۹ سال سن یکی از امیدهای دوچرخه‌سواری بانوان کشورمان بود.

ایسنا: رضا علیپور در دهمین دوره بازی‌های جهانی سنگ‌نوردی قهرمان شد.

ایسنا: مرتضی رحمانی‌موحد، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با اعلام آخرین گزارش آماری حوزه گردشگری داخلی در بازه زمانی اول فروردین تا 15 تیر سال 1396 گفت: مجموع اقامت‌کنندگان در واحدهای اقامتی کشور ۸۰ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۴۵ نفر-شب اقامت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۳ درصد رشد همراه شده است. مجموع آمار بازدید گردشگران از مراکز گردشگری ۱۳۴ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۸۲۰ اعلام شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

خانه‌ملت: محمدجواد فتحی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: ارائه مجوز احداث مهدکودک در زندان گام مثبتی از سوی سازمان بهزیستی است به ویژه به لحاظ غنای عاطفی مادران زندانی موثر است. وجود 2300 کودک در زندان به واسطه زندانی بودن والدین خود نشان از افزایش جرائم از سوی زنان است.

فارس: حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در مراسم رونمایی از 200 دستگاه موتورلانس (موتورآمبولانس)، با اشاره به اینکه هر پنج دقیقه یک حادثه مغزی در پایتخت به وقوع می‌پیوندد، گفت: استفاده از موتورلانس در جهت کمک به این بیماران بسیار موثر است.

تسنیم: قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا، گفت: ۳۰ اسب و قاطر حامل محموله قاچاق سلاح، مهمات و تجهیزات انفجاری در شمال غرب به وسیله مرزبانان کشف شد.

ایرنا: انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی، از فعالیت 22 خانه امن بانوان در کشور خبر داد.

فارس: ابوتراب بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه داخل خودرو بنا بر فتوای مراجع و علما یقیناً حریم عمومی است، تعریف خودرو از حریم خصوصی در فضای مجازی را توطئه جدید دشمن عنوان کرد.

ایسنا: حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به دو پرونده کودک‌ربایی اخیر در پایتخت گفت: آمار کودک‌ربایی و آدم‌ربایی در تهران تنها همین دو مورد بوده است و آمار چنین جرائمی در تهران بسیار کم و کمتر از انگشتان یک دست است.

 ایرنا: مصطفی نگهبان، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی استان البرز، از قطع خط تلفن فرد مزاحمی که برای پلیس 110 بیش از 1400 بار ایجاد مزاحمت کرده بود، خبر داد.

 

دراین پرونده بخوانید ...