شناسه خبر : 22538 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

فارس: رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: تنها پالایشگاه خون در کشورمان به دلیل آلوده بودن به «هپاتیت» و «اچ‌آی‌وی» تعطیل است. در حال حاضر ایران خون کامل را به کشور آلمان ارسال می‌کند، این خون از سوی چند شرکت فرآوری شده، 30 درصد آن به کشور بازمی‌گردد و 70 درصد آن بابت حق‌الزحمه از سوی این شرکت‌ها برداشته می‌شود.

ایسنا: اصغر باقری، مدیرکل بهزیستی استان تهران، از ۲۴۶۷ مورد کودک‌آزاری در استان تهران طی یک سال گذشته خبر داد.

خبرآنلاین: ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: ما آماری در زمینه خشونت‌های جنسی نداریم، اما آمارمان صفر هم نیست.

ایسنا: همزمان با تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس به دلیل استقبال و شلوغی جمعیت یکی از زنان مشایعت‌کننده ماشین حامل شهدا جان خود را از دست داد.

میزان: نورالدین موسویان، فرمانده انتظامی بهبهان، از انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای از سوی پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

ایسنا: حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو، گفت: وزارت نیرو برای تامین هر مترمکعب آب ۱۰۰۰ تومان هزینه می‌کند اما تنها ۴۵۰ تومان از این پول را از مشترکین دریافت می‌کند، در چنین وضعیتی نمی‌توان از مشترک انتظار مصرف درست و استفاده از تکنولوژی‌های کم‌مصرف داشت.

فارس: عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه پلیس با دوچرخه‌سوارى بانوان مخالف است، عنوان کرد: نگرانی پلیس، امنیت خود بانوان است که امیدواریم تامین شود.

ایرنا: رئیس بیمارستان ایران ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دوقلوهای نیکشهری که از ناحیه سینه و شکم به هم چسبیده بودند به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته در ایرانشهر فوت شدند.

ایسنا: مهدی معصوم‌بیگی، جانشین پلیس پیشگیری ناجا: در پی ورود تجهیزات مناسب همچون دوربین البسه و خودروهای استیشن به کلانتری‌ها هستیم. دوربین البسه بر روی لباس مامور نصب می‌شود. نصب این دوربین موجب استانداردسازی رفتار کارکنان و صیانت از حقوق شهروندی شده و همچنین در مواقع لزوم از حقوق مامور صیانت می‌کند.

خبرآنلاین: رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با انتقاد از اینکه چمن‌های شهر با آب چاه و مزارع سبزی با فاضلاب خام آبیاری می‌شود، گفت: به دلیل اهمیت موضوع و تهدید جدی برای سلامت مردم، از دادستان تهران می‌خواهیم به موضوع آبیاری مزارع جنوب شهر تهران با فاضلاب خام ورود کند.

فارس: علی‌محمد آدابی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، از مرگ 16 پرستار به دلیل فشار کار زیاد طی 5 /1 سال گذشته خبر داد.

 

دراین پرونده بخوانید ...