شناسه خبر : 22301 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایلنا: حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، گفت: وزارت صنعت کاهش مصرف دخانیات را قبول ندارد و به دنبال توسعه این صنعت است زیرا درآمدزایی بالایی دارد و هرچه ما می‌بافیم، وزارت صنعت پنبه می‌کند.

ایسنا: محسن محمودی، رئیس پلیس «فتا»ی آذربایجان شرقی، از متلاشی‌شدن شش سایت قماربازی آنلاین در آذربایجان شرقی با گردش مالی 160 میلیارد تومانی خبر داد.

مهر: سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بعد از این دیگر هیچ مجوزی برای نشریات دولتی و بخش عمومی صادر نمی‌شود تا بخش خصوصی فرصت رشد داشته باشد.

ایسنا: علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی، گفت: مادری ۲۹‌ساله بر اثر جنون لحظه‌ای، سه فرزند خود را کشت. این مادر که فرزندی شش‌ماهه را باردار بوده است، سه کودک سه‌، شش و هشت‌ساله خود را کشت. این مادر باردار که بعد از کشتن سه فرزندش، خود را نیز حلق‌آویز می‌کند، از مرگ رهایی یافته و اکنون توسط نیروهای بهداری تحت مراقبت است. همسر این زن ۲۹‌ساله کارگر و مدتی است خانواده خود را ترک کرده است.

ایرنا: سرنشینان خودرو پژو 405 با تیراندازی در بلوار بلوچ ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان یک عضو شورای روستای سرکهوران این شهرستان را به قتل رسانده و متواری شدند.

مهر: محمدجواد جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، از رایزنی با دادستانی کل کشور برای فیلترزدایی از بلاگ اسپات و یوتیوب ویژه دانشگاهیان خبر داد.

میزان: پرویز افشار، سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: بر اساس گزارش سازمان ملل تعدد مواد مخدر صنعتی جدید از 470 نوع در سال 2015 به 700 نوع در سال 2016 رسیده است.

مهر: احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی، گفت: ۵۲ درصد شیوه خودکشی‌ها حلق‌آویز، ۱۷ درصد مسمومیت با سم، هفت درصد دارویی، شش درصد سلاح گرم، ۶ /۵ درصد سوختگی و چهار درصد سقوط از بلندی بوده است. ۲۵ درصد رنج سنی مرتبط با ۳۰ تا ۳۹‌سالگی، ۲۱ /۹ درصد بین ۱۸ تا ۲۴ سال، ۱۶ درصد ۵۰ سال و ۷ /۵ درصد زیر ۱۸ سال بوده است.

ایسنا: خانه تاریخی ناصرالدین میرزا، فرزند مظفرالدین‌شاه، توسط صندوق بازنشستگی کشور برای فروش به مزایده عمومی گذاشته شد.

مهر: حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور، گفت: سال گذشته چهار باند کرایه و بهره‌کشی کودکان در کشور شناسایی شده است. ۹۹ درصد کودکان کار و خیابانی با خانواده خود زندگی می‌کنند. بر همین اساس رویکرد بهزیستی از نگهداری چنین کودکانی در مراکز شبانه‌روزی به نگهداری در مراکز روزانه و دنبال کردن رویکرد توانمندسازی مبتنی بر خانواده تغییر یافته است.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها