شناسه خبر : 22038 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایرنا: محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام کرد: لباس پرستاری که در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رونمایی شده، مورد تایید وزارت بهداشت نیست و با مبانی علمی و کارشناسی مغایرت دارد.

ایسنا: ناصر حسینی‌تبریزی، رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش، تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان حتی ارائه غذای گرم به شکل بیرون‌بر تخلف بوده و واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.

ایسنا: قاسم سبزعلی، فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ مورد آتش‌سوزی داشتیم. چندین عامل در وقوع حریق اثرگذار است اما ۹۵ درصد آتش‌سوزی‌ها عامل انسانی دارد.

تسنیم: مسعود شفیع، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، از تخریب یک اثر تاریخی ثبت ملی در شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: متاسفانه هیات امنای امامزاده بابااحمد(ع) در شهرستان بهمئی در اقدامی غیرقانونی بناهای تاریخی دوره سلجوقی این مکان مذهبی را به بهانه تعمیر تخریب کردند.

ایسنا: فدراسیون ورزش‌های همگانی در ابلاغیه‌ای، ممنوعیت برخی از فعالیت‌ها از جمله ورزش زومبا در باشگاه‌های ورزشی را اعلام کرد.

ایلنا: جمعی از فعالان حقوق کودک از دولت خواستند در تقویم رسمی کشور روز جهانی لغو کار کودک را به ثبت برساند. متن این درخواست به شهین‌دخت مولاوردی، معاون زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری، تحویل داده شده است.

فارس: علی حسن‌پور، دادستان بوشهر، گفت: تعداد 10 نفر از سارقان مسلح دریایی لنج‌های صیادی کیش که در کنگان دستگیر شده بودند، برای انجام ادامه تحقیقات به دادسرای جزیره کیش منتقل شده‌اند.

ایسنا: علی‌اکبر تجویدی، نقاش، مترجم، پژوهشگر تاریخ هنر ایران و باستان‌شناسی روز بیستم خردادماه در پاریس درگذشت.

ایسنا: 11 پرنده شکاری شامل گونه‌های سارگپه، عقاب دشتی، عقاب طلایی پس از رفع آسیب و کسب توانایی بقا در زیستگاه طبیعی خود به دامان طبیعت بازگردانده شدند. این پرنده‌ها اغلب آسیب‌دیده بوده‌اند که توسط اداره کل محیط زیست استان البرز یا مردم تحویل مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران کرج شده بودند.

ایسنا: حسین محمدی، رئیس اتحادیه فروشندگان کباب، حلیم، آش و پزندگان غذاهای سنتی، ضمن تاکید مجدد بر عدم استفاده پنبه در حلیم، اظهار کرد: به دنبال انتشار این شایعه، فروش همکاران ما تا حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

 

دراین پرونده بخوانید ...