شناسه خبر : 21942 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: 10 درصد معتادان کشور را زنان تشکیل می‌دهند.

تسنیم: بنا بر اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور در سال گذشته ۵۴۷ هزار و ۲۹ نفر متعاقب نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۱ هزار و ۱۵۱ نفر مربوط به فصل تابستان بوده؛ یعنی 5 /29 درصد مراجعات نزاع در فصل تابستان ثبت شده است. عوامل متعددی موجب افزایش نزاع در فصل تابستان می‌شود که استرس ناشی از هوای گرم از جمله این موارد است.

تسنیم: چهار مرد که نقاب بر صورت زده و شوکر در دست داشتند به روی دو برادر در منطقه پاسگاه نعمت‌آباد اسید پاشیدند.

مهر: محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از کشف ۱۱ میلیارد ریال مودم قاچاق در غرب تهران خبر داد.

ایرنا: محمدحسن اصولی‌صفار، بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، گفت: 12 هزار عدد قرص ترامادول از دو مسافر خارجی در پرواز مشهد-دوبی کشف شد.

مهر: قاضی عسکر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، با بیان اینکه مساله حج از روابط سیاسی دو کشور جداست، گفت: امسال حجی آرام برگزار خواهیم کرد.

ایسنا: مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، از افزایش حداکثر 10‌درصدی نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی در سه بخش اتوبوس، مترو و تاکسی و اجرای این افزایش در روزهای آینده خبر داد.

ایرنا: محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری، از مبادله شش زندانی محکوم ایرانی با یک زندانی عراقی از اقلیم کردستان در مرز تمرچین خبر داد.

ایرنا: شعبانعلی غربا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان، گفت که در 70 روز نخست سال جاری دو تن و 540 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

ایرنا: محمد نفریه، مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، گفت: مستمری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست در سال جاری از 300 هزار تومان به 400 هزار تومان در ماه افزایش یافت.

فارس: هویدا تزار، رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا، گفت: کسانی که اعتبار گواهینامه رانندگی آنها به پایان رسیده و از مدت اعتبار آن گذشته باشد به ازای هر یک سال، 50 هزار ریال جریمه می‌شوند.

ایرنا: زهرا عبداللهی، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: تغییر الگوی غذایی و کم‌تحرکی در جامعه، اضافه‌وزن و چاقی برای 60 درصد مردم را در پی داشته است.

 

دراین پرونده بخوانید ...