شناسه خبر : 21835 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: رحمان دانیالی، مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: اگر راهکاری علمی در نظر گرفته نشود بحران دریاچه نمک 26 درصد از جمعیت کشور را دربر خواهد گرفت.

ایلنا: در پی حادثه انفجار کارخانه فولاد بویراحمد که منجر به مصدومیت ۹ نفر از کارگران شد، گروهی از کارگران این واحد صنعتی با تجمع مقابل ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف معوقات مزدی و بهبود ایمنی شغل خود شدند.

میزان: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا و سربازی وظیفه در عملیات مبارزه با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

فارس: محمدعلی محسنی‌بندپی، رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران، با اشاره به اینکه اختلالات عضلانی و اسکلتی در کشور درحال افزایش است، گفت: بیش از 40 درصد ایرانی‌ها مبتلا به این اختلالات هستند.

ایسنا: پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور، از مجروح شدن شش تن در حادثه سرقت مسلحانه طلافروشی در محله دولت‌آباد خبر داد.

ایرنا: رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: شهرداری تهران درباره چگونگی هزینه‌کرد دو درصد عوارض ایمنی سازمان آتش‌نشانی پاسخ کتبی بدهد.

ایسنا: غلامرضا صنعتگر، خواننده مطرح پاپ هرمزگانی که در مراسم شکرانه انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب در ورزشگاه خلیج فارس اجرا داشت، شب دوم خرداد مورد حمله تعدادی افراد ناشناس قرار گرفت.

ایرنا: حسین نحوی‌نژاد، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به 103 هزار و 500 بیمار روان مزمن تحت پوشش این سازمان گفت: شمار افراد در نوبت برای دریافت خدمات بیماران روان مزمن، زیاد شده است.

ایسنا: علی‌اکبر ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری تهران، ضمن اشاره به انتظار ۲۷ هزار نفر در صف دریافت عضو گفت: در مجموع هر سال ۳۰۰۰ نفر در ایران به مرگ مغزی دچار می‌شوند که از این تعداد هزار نفر را شناسایی می‌کنیم اما فقط ۷۵۰ نفر به پیوند عضو می‌رسند. روزانه ۱۰۰ نفر از این افراد به علت نرسیدن عضو پیوندی جان خود را از دست می‌دهند.

ایسنا: زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهور، با عذرخواهی از معلولان به خاطر نبود امکانات مناسب برای استفاده آنها از مکان‌های تاریخی خبر داد: به زودی سامانه اماکن مناسب‌سازی‌شده برای معلولان که قصد سفر و استفاده از تاسیسات گردشگری دارند، رونمایی می‌شود.

 

دراین پرونده بخوانید ...