شناسه خبر : 21618 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بیمه مرکزی، با بیان پرداخت سریع خسارت‌دیدگان پلاسکو و قطار دامغان، اعلام کرد: جان‌باختگان حادثه معدن یورت گلستان تحت پوشش بیمه مسوولیت بودند و خسارت آنها پرداخت خواهد شد.

مهر: احمد دهقان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد، گفت: ۴۵۱ نفر از دانشجویان دانشگاه یزد دچار مسمومیت شدند. حال عمومی دانشجویان خوب است و جای نگرانی جدی در این زمینه وجود ندارد. علت اصلی این مسمومیت در حال بررسی است اما به گفته دانشجویان بستری، اغلب آنها بعد از صرف شام در دانشگاه دچار تهوع و سرگیجه شده‌اند.

ایلنا: حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: شرور تروریست و عامل اصلی شهادت سه مامور پاسگاه کهیری که سابقه 15 سال شرارت داشت، بامداد امروز در عملیات تکاوران پلیس در ارتفاعات منطقه کهیری به هلاکت رسید.

ایسنا: دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان خبر داد و گفت: 55 زن و مرد در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط در کرمان دستگیر شدند.

ایسنا: سعید اسماعیل‌پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان، از مرگ یک کارگر ساختمانی در اثر سقوط از ارتفاع در سمنان خبر داد.

ایلنا: محمدجواد فاطمی، رئیس انجمن بیماران سوختگی ایران، از کاهش آمار فوت‌شدگان ناشی از سوختگی در دولت یازدهم خبر داد.

میزان: سه تن از پرسنل پلیس اطلاعات شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان در حین تعقیب و گریز با یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق جان خود را از دست دادند.

ایسنا: محمدتقی نظرپور، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، از کمبود 52 هزار کلاس درس در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 25 هزار کلاس در طرح‌های مسکن مهر نیاز بوده که هنگام ساخت به آن توجه نشده است.

مهر: محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: هر تهرانی به طور متوسط ماهانه ۲۴۳ تومان صدقه پرداخت می‌کند. هم‌اکنون بیش از ۷۳۰ هزار صندوق صدقات در استان تعبیه شده است. از این تعداد بیش از ۶۸۰ هزار صندوق صدقه کوچک در منازل خانوارهای نیکوکار استان، ۱۱ هزار صندوق متوسط در ادارات و مراکز علمی و مابقی صندوق بزرگ در سطح استان در میادین و معابر نصب شده است؛ مردم خیرخواه استان در سال 13۹۵، بیش از ۳۹ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

ایرنا: ستار فرهادی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری، گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان لردگان این استان چهار تن ناپدید و دو نفر زخمی شدند.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها