شناسه خبر : 5501 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

برخی از مهم‌ترین کتاب‌های تایلر کوئن‌ / منبع: وب‌سایت آمازون

آمریکا دچار اغتشاش شده و اقتصاد این کشور نیز موجب شکست مردمانش. بزرگ‌ترین بحران مالی از زمان رکود بزرگ در جریان است، بیکاری به طرز سرسختانه‌ای بالا باقی مانده و صحبت از بحرانی دیگر همچنان ادامه دارد.

آمریکا دچار اغتشاش شده و اقتصاد این کشور نیز موجب شکست مردمانش. بزرگ‌ترین بحران مالی از زمان رکود بزرگ در جریان است، بیکاری به طرز سرسختانه‌ای بالا باقی مانده و صحبت از بحرانی دیگر همچنان ادامه دارد. این مشکلی نیست که یک‌‌شبه حل شود، اما دلایلی برای خوش‌بین بودن وجود دارند. به سادگی ما باید علل اساسی موفقیت گذشتگان‌مان را دریابیم -میوه‌هایی که به راحتی از درخت چیده می‌شوند- و ببینیم که چگونه می‌توانیم مقدار بیشتری از آنها را داشته باشیم.



در این کتاب، کوئن که توجهات بسیاری را در آمریکا به سوی خود جلب کرده، یک روش دم‌دستی و کارآمد را برای سر و صدا و شلوغ‌کاری کردن در زندگی روزمره ارائه داده است. با این روش درمی‌یابید که چگونه می‌توانید در امور اقتصادی علت‌ها را به نفع خودتان سوق دهید. این کار، معمولاً زمانی که شما کمترین انتظار را از مرتبط بودن انجام یک عمل با اثرگذار بودن آن دارید، رخ می‌دهد.






تایلر کوئن در این کتاب در مورد همه چیز از غذای آهسته گرفته تا غذای سریع، از کشاورزی گرفته تا فرهنگ خوراک‌شناسی، از روش آشپزی مدرن گرفته تا چگونگی انتخاب بهترین دستفروش در خیابان صحبت کرده است. او نشان داده که چرا غذای هواپیما بد است اما غذای فرودگاه خوب، چرا رستوران‌ها مملو از مردم شاد و جذابی هستند که غذاهای متوسط سرو می‌کنند و اینکه چرا زمانی که آمریکایی‌ها به بیشتر نوشیدن شراب روی آوردند، غذای آمریکایی هم بهبود یافت. از همه مهم‌تر آن است که او نشان داد چگونه غذای خوب و ارزان‌قیمتی را از هرجایی تهیه کنیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها