شناسه خبر : 22672 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

کیث پِین کیست؟

کیث پِین استادیار رشته روانشناسی در دانشگاه کارولینای شمالی است. او مدرک دکترای خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس در سال ۲۰۰۱ میلادی دریافت کرد.

تجارت - فردا - 103کیث پِین استادیار رشته روانشناسی در دانشگاه کارولینای شمالی است. او مدرک دکترای خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس در سال ۲۰۰۱ میلادی دریافت کرد. حوزه اولیه مطالعاتی او درک اجتماعی است و تمرکز و تخصص اصلی او در زمینه تفکرات ناخود‌آگاه و اتوماتیک و تکنیک‌های تاثیر‌گذاری آنها در زندگی است. مطالعات این دانشمند برجسته رشته روانشناسی که اخیراً جایزه دانشمندان جوان SAGE آمریکا را دریافت کرده بود در تمامی رسانه‌های آمریکا و رسانه‌های بین‌المللی مورد توجه قرار گرفت. او در سال‌های اخیر نتیجه مطالعات خود را در نشریات علمی و حتی ژورنالیستی مختلف چاپ کرده است و محبوبیت زیادی در میان رسانه‌های مکتوب آمریکا به دست آورده است. او طی ۱۵ سالی که از فارغ‌التحصیلی‌اش گذشته است ۶۶ مقاله مختلف تالیف کرده که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. باید در نظر داشت که مقالات مهمی که در زیر به آنها اشاره می‌شود با همراهی دانشمندان دیگر تالیف و منتشر شده است:

1- چه کسی رفتار ضمنی دارد؛ که در سال ۲۰۱۴ میلادی در بولتن شخصیت و روانشناسی اجتماعی چاپ شد.

۲- جایگاه اجتماعی اکتسابی ترجیحات سیاسی افراد را شکل می‌دهد؛ در سال ۲۰۱۴ میلادی در نشریه علوم روانشناسی منتشر شد.

۳- رفتار مردم در برابر سیاهپوستان در دوره اوباما: تغییر ساختار توزیع و تاثیر آن روی دریافت تاییدیه‌های شغلی و انتخاب از سوی کارفرماها؛ که در سال ۲۰۱۴ میلادی در فصلنامه دیدگاه عمومی در آمریکا منتشر شد.

۴- تصمیم‌های گروهی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند: رفتارهای ضمنی افراد برای پیش‌بینی انتخاب افرادی که در انتخاب خود در جریان رای‌گیری‌های ملی هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌اند؛. این مقاله در سال ۲۰۱۴ میلادی و در ژورنال علوم سیاسی آمریکا چاپ شد.

۵- تصمیم‌گیری خودکار و کنترل‌شده؛ این مقاله در سال ۲۰۱۲ میلادی در ژورنال قضاوت اجتماعی و تصمیم‌گیری منتشر شده است.

دراین پرونده بخوانید ...