شناسه خبر : 9776 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

ت مثل تئاتر در تهران

تابستان در گوشه و کنار تهران و در سالن‌های خصوصی و دولتی تئاترهای بسیاری اجرا می‌شود، به نظر می‌رسد حال و روز تئاتر از سینما بهتر است.

تابستان در گوشه و کنار تهران و در سالن‌های خصوصی و دولتی تئاترهای بسیاری اجرا می‌شود، به نظر می‌رسد حال و روز تئاتر از سینما بهتر است. در این میان تماشاخانه ایرانشهر با دو نمایش هر شب میزبان دوستداران تئاتر است. نمایش هملت که در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر شرکت داشت، برداشتی است آزاد از نمایشنامه شکسپیر و کاری از گروه تئاتر کوآنتوم است که با حضور شبنم فرشاد‌جو، خسرو شهراز، مهران امام‌بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمدرضا علی‌اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور، ساناز نجفی، اسمعیل صالحی و مهراب رستمی هر شب ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان به اجرا در‌می‌آید.index:1|width:300|height:73|align:center
در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه بیارزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید، فائزه دائمی، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند. روابط عمومی زهرا شایان‌فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح‌زاده هستند.
همچنین تازه‌ترین نمایش آروند دشت‌آرای و گروه ویرگول -نمایش ردپای صورتی- که داستان و شخصیت‌هایش برگرفته از انیمیشن‌های معروف «پلنگ صورتی» و «مورچه و مورچه‌خوار» است، هر شب طبق روال قبلی با نقش‌آفرینی داریوش موفق، فرزین محدث، کاظم سیاحی، ستاره پسیانی، رامین سیاردشتی، اشکان مهری، ساناز باقری و مارین میلر ساعت 20 میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش است. همچنین نمایش هیولاخوانی نوشته نغمه ثمینی با کارگردانی محمد یعقوبی این روزها در سالن چهارسو روی صحنه می‌رود. هیولا‌خوانی روایت خانواده‌ای است که با ورود یک شیء غریبه به خانه آنها موقعیت و آرامش موجود در کانون این خانواده بر هم ریخته می‌شود و تک‌تک اعضای حاضر در این خانه سعی می‌کنند تا خوانش و نگاه خود را نسبت به این شیء ناشناخته ابراز کنند که این تلاطم‌گویی‌ها باعث ایجاد داستان‌هایی برای پیش بردن این اثر نمایشی می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها