شناسه خبر : 9501 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: رئیس کل بانک مرکزی در دیدار معاون وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن، با بیان اینکه در دوره تحریم‌ها بانک‌های ژاپنی همکاری خوبی با بانک‌های ایرانی داشتند، گفت: می‌خواهیم سطح فعالیت‌ها ارتقا یابد و حتی شاهد تاسیس شعب بانک ژاپنی در ایران باشیم.

تسنیم: رئیس سازمان توسعه تجارت با اعلام کاهش شدید تجارت ایران و ژاپن در شش سال گذشته گفت: حجم تجارت کالاهای غیرنفتی ایران و ژاپن در این مدت به حدود ۱۰ درصد کاهش یافت.

ایلنا: فریبا اخوان، مدیر امور عملیات سهامداران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از صدور 12 کد سهامدار خارجی در تیرماه 1394 خبر داد.

ایرنا: مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی در 12 ماه منتهی به تیرماه سال 1394 را معادل 1 /13 درصد اعلام کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته تغییری نکرده است.

اقتصادنیوز: هیات دولت در جلسه‌ای به ریاست حسن روحانی، لایحه «حمایت از مالکیت صنعتی» را بررسی و تصویب کرد.

ایلنا: وزیر نفت می‌گوید: هنوز درخواستی از شرکت‌های آمریکایی برای حضور در صنعت نفت ایران دریافت نکرده‌ایم.

تسنیم: سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) اعلام کرد قیمت نفت سنگین ایران در ماه گذشته (جولای ۲۰۱۵) با کاهش پنج‌دلاری نسبت به ماه قبل از آن به 86 /54 دلار در هر بشکه رسید.

اقتصادنیوز: صفحه رسمی محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت نام کاربری JALALPOUR_M راه‌اندازی شد.

فارس: رئیس سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران با بیان اینکه در تهران مالکان املاک مسکونی اجاری تا 150 متر معاف از مالیات هستند، افزود: با این حال همه مالکان واحدهای اجاری باید اظهارنامه مالیاتی ارائه کنند، تا بتوانند از این معافیت استفاده کنند.

تسنیم: به دنبال تاخیر ‌10ساعته پرواز تهران-اهواز شرکت هواپیمایی آسمان و نارضایتی مسافران این پرواز سازمان هواپیمایی کشوری صدور مجوز پروازهای فوق‌العاده این شرکت را تعلیق کرد.

مهر: شورای پول و اعتبار اساسنامه‌های نمونه‌ای را برای بانک‌های تجاری غیردولتی و موسسات اعتباری غیربانکی مورد تصویب مجدد قرار داد و برای اجرا به شبکه بانکی کشور (به‌استثنای بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و مهر ایران) ابلاغ کرد.

ایسنا: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با عرضه تک‌نرخی بنزین از خردادماه امسال به‌طور میانگین تاکنون در هر ماه ۴۰۰ میلیون لیتر بنزین ۷۰۰‌تومانی مصرف شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور، ۶۰۰ میلیون لیتر دیگر از یک میلیارد لیتر بنزین ۷۰۰‌تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت مصرف شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها