شناسه خبر : 8716 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: با تمام تلاش‌های صورت‌گرفته در بخش نظارت در سال‌های اخیر، همچنان با استانداردهای روز دنیا فاصله داریم و برای کارایی و اثربخشی نظام بانکی در اقتصاد کشور باید این شکاف را از بین ببریم.
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم افتتاحیه مرکز همکاری‌های اقتصادی ایران و اروپا در آلمان گفت: می‌توانیم دور جدیدی از همکاری بین ایران و کشورهای غربی به‌ویژه آلمان را احیا کنیم.
صداوسیما: قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شرکت‌های بین‌المللی در اندازه‌های جهانی نداریم، گفت: شرکت‌های صادراتی ما غیرحرفه‌ای و فاقد قدرت رقابت‌پذیری بالا هستند؛ ضمن اینکه شاهد رقابت مخرب شرکت‌های ایرانی در بازارهای هدف هستیم.
ایرنا: تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران در اردیبهشت‌ماه سال 1395 به 15 هزار و 431 واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 2 /8 درصد افزایش نشان می‌دهد.
تسنیم: وزیر ارتباطات با اشاره به حملات اخیر هکری به سایت‌های دولتی ایران گفت: بر اساس بررسی‌هایی که انجام دادیم، مشخص شد آی‌پی یکی از هکرها مربوط به اروپا بوده است.
صداوسیما: محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام طرح مسکن مهر در 15 شهر از 18 شهر جدید خبر داد.
ایسنا: رئیس شورای رقابت درباره سخنان برخی اقتصاددانان که معتقدند این شورا برای جلوگیری از سرکوب قیمت‌ها باید منحل شود، اظهار کرد: چرا باید زمانی که انحصارگر وجود دارد، سازمانی برای جلوگیری از انحصار وجود نداشته باشد؟ انحصارگر همیشه دنبال سود خود است و اگر کسی بر او نظارت نکند، او با ایجاد انحصار، حق مصرف‌کننده را تضییع خواهد کرد.
صداوسیما: رئیس سازمان میراث فرهنگی ایران و مدیر اجرایی گروه هتل‌های اشتاینگن‌برگر آلمان طی قراردادی برای ساخت 10 هتل در مدت 7 تا 10 سال در نقاط مختلف ایران به توافق رسیدند.
تسنیم: وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی محمدرضا حسین‌زاده را به سمت رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران منصوب کرد.
مهر: معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شرکت ملی نفت حجم بدهی‌های این شرکت را حدود ۵۲ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: از این رقم، حدود ۴۰ میلیارد دلار مربوط به بانک مرکزی است و بقیه به دیگر بانک‌های تجاری تعلق دارد.
صداوسیما: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از مازاد مسکن در کشور خبر داد و گفت: به دلیل رکود بازار، در دو، سه سال اخیر عده‌ای مسکن ساختند و نتوانستند به‌فروش برسانند و اگر تا یک سال هم تولید بازار اضافه نشود عرضه و تقاضا برهم نمی‌خورد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها