شناسه خبر : 8384 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

اقتصادنیوز: با تصویب هیات دولت، از این پس می‌توان اسناد خزانه اسلامی را به عنوان وثیقه مورد استفاده قرار داد و دستگاه‌های اجرایی مجازند در زمان پرداخت یا تسویه مطالبات قطعی‌شده طلبکاران غیردولتی برای کسر سپرده حسن اجرای کار، اسناد خزانه اسلامی صادر و نزد رکن مزبور و بازار سرمایه توثیق کنند.
مهر: رئیس‌کل بانک مرکزی پیام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول را دلگرم‌کننده دانست و اعلام کرد: همه مسوولیت بهبود اقتصادی بر دوش سیاست پولی نیست؛ بلکه سیاست بودجه‌ای و اصلاحات ساختاری نیز مهم است.
صدا‌و‌سیما: محمدرضا محسنی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: با صدور بیش از 30 هزار کد جدید در ماه گذشته آمار کدهای سهامداری موجود در بازار سرمایه ایران از مرز 9 میلیون گذشت.
تسنیم: در حالی که در بودجه امسال، برای واگذاری‌های دولت مبلغ ۱۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان به سازمان خصوصی‌سازی تکلیف شده است، نگاهی به عملکرد این سازمان نشان می‌دهد از ابتدای امسال تاکنون تنها ۶۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم و املاک دولتی فروخته شده است.
فارس: سخنگوی دولت درباره میزان حقوق خود و سایر وزیران گفت: حقوق بنده متعارف است و هم‌اکنون همه اعضای دولت و وزرا طبق قانون حقوق‌شان زیر 10 میلیون تومان است.
ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح تکاپو در صنعت پوشاک بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در فاز اول به وجود آید و هدفگذاری ایجاد یک میلیون شغل را محقق کند.
ایلنا: حق بیمه تولیدی صنعت بیمه کشور در پنج‌ماهه منتهی به مردادماه سال جاری با 3 /20 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود 7 /98 هزار میلیارد ریال رسیده است.
فارس: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، ضریب جینی در سال 1394 در کل کشور 39 /0 بوده است که در مقایسه با سال 1393 با عدد 38 /0 به میزان 01 /0 افزایش داشته؛ موضوعی که نشان می‌دهد توزیع درآمد در فاصله این دو سال بدتر شده است.
تسنیم: در پی اجرایی شدن توافق یک اپراتور ایرانی با شرکت آمریکایی ‌ای.تی.اند.تی از این پس گوشی‌های دارای سیم‌کارت آمریکایی در ایران زنگ می‌خورند.
ایرنا: وزارت نیرو اعلام کرد: حجم جریان‌های سطحی آب در سال آبی 1395-1394 در حوضه‌های آبریز شش‌گانه کشور، به رقم 59 میلیارد و 112 میلیون مترمکعب رسید که در همسنجی با میانگین بلندمدت 32 درصد کاهش نشان می‌دهد.
صدا‌و‌سیما: علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سال گذشته 2800 بنگاه اقتصادی راکد را به چرخه تولید بازگرداندیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها