شناسه خبر : 8131 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به وجود کمتر از 10 هزار بنگاه کوچک و متوسط در کشور گفت: اگر تنها 10 درصد تسهیلات جدید که رقم آن حدود 16 هزار میلیارد تومان است به بنگاه‌های کوچک و متوسط اختصاص یابد، این بنگاه‌ها احیا می‌شوند.
ایرنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: 42 درصد از اشتغال کشور در بخش صنعت به واحدهای تولیدی کوچک اختصاص دارد.
تسنیم: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان «هنوز نتوانسته‌ایم از آثار رفع تحریم استفاده کنیم»، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته انتظار رشد پنج‌درصدی اقتصاد وجود دارد ولی انتظار حل کردن اشتغال با این رشد وجود ندارد.
صدا‌و‌سیما: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس برآوردهای مختلف سالانه بین 13 تا 30 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور اتفاق می‌افتد.
خبرآنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ بالای سود برای سپرده و تسهیلات قابل قبول نیست، زیرا در شرایطی که نرخ تورم به 10 درصد رسیده، نرخ تسهیلات 22 درصد است که فاصله 12درصدی دارد و به طور قطع باید کاهش یابد.
ایرنا: معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع نخستین سبد غذایی برای خانوارهای کم‌درآمد از روز شنبه (22 خردادماه) خبر داد.
مهر: رئیس مرکز آمار ایران اطمینان داد که هکر سایت اطلاع‌رسانی این مرکز، به هیچ یک از داده‌های آماری آن دست پیدا نکرده است.
تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در مورد مشکلات بانکی پس از برجام گفت: امیدواری کامل دارم که مشکل بانکی را با کمک آقای ظریف تا سپتامبر که در سازمان ملل اجلاس سالانه برگزار می‌شود، حل کنیم.
ایلنا: رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه مردم نگران افزایش قیمت در اجاره‌بها و خرید و فروش مسکن نباشند، گفت: مسکن تا اواسط سال 1396 گران نمی‌شود.
فارس: رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت گفت: 21 برند پوشاک خارجی قبل از تحریم در ایران فعال بودند و اکنون پرونده 29 مورد که درخواست مجوز کرده‌اند، در حال بررسی و صدور مجوز است.
ایرنا: مدیرعامل فرابورس از جذب دو تریلیون ریال سرمایه‌گذاری خارجی در این بازار از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد که با مجموع سرمایه‌گذاری جذب‌شده در فرابورس در سال گذشته برابری می‌کند.
تسنیم: شاخص بورس بمبئی با رشد 2 /8درصدی، بیشترین بازدهی و شاخص بورس تهران با افت 2 /5درصدی کمترین بازدهی را در میان شاخص بورس‌های معتبر جهانی از ابتدای سال تاکنون به خود اختصاص داده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها