شناسه خبر : 8130 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مخاطبان شبکه خبری العالم در شبکه‌های اجتماعی، با استقبال از نظرسنجی این شبکه درباره سخنان وزیر خارجه ایران که گفته بود «آمریکا در مبارزه با داعش جدی نیست»، موافقت خود را با مواضع وزیر خارجه کشورمان اعلام کردند.

واکنش اعراب به سخنان ظریف
العالم:
مخاطبان شبکه خبری العالم در شبکه‌های اجتماعی، با استقبال از نظرسنجی این شبکه درباره سخنان وزیر خارجه ایران که گفته بود «آمریکا در مبارزه با داعش جدی نیست»، موافقت خود را با مواضع وزیر خارجه کشورمان اعلام کردند. 95 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی تاکید کردند که با سخنان ظریف موافق هستند.

درخواست وزیران خارجه اتحادیه عرب از تهران
اقتصادنیوز:
وزیران خارجه اتحادیه عرب در صدوچهل و دومین نشست خود از ایران خواستند تا آنچه را که در خصوص تمایلش برای بهبود روابط با کشورهای عربی، گفت‌وگو و رفع تنش‌ها و انجام اقدامات عملی و ملموس چه به لحاظ گفتاری و چه عملی اعلام می‌دارد، عملی کند.

هدف اوباما به دام انداختن ایران بود!
مهر:
حسین شیخ‌الاسلام، مشاور رئیس مجلس با بیان اینکه در بازی‌ای که آمریکایی‌ها و همفکرانشان راه انداخته‌اند ضرورتی ندارد که جمهوری اسلامی ایران وارد شود، گفت: اخیراً آقای اوباما در سخنرانی‌ای اعلام کرد برای منطقه خاورمیانه ایران شیعه خطر نیست بلکه این داعش و افراط‌گرایی است که خطر محسوب می‌شود؛ این سخنان هدفی جز به دام انداختن ایران در ورود به بازی ائتلاف ساختگی برای مبارزه با داعش نداشت.

احیای امپراتوری پارس
فارس:
«هنری کیسینجر» وزیر خارجه اسبق آمریکا ایران را تهدیدی بزرگ‌تر از «داعش» دانسته و عنوان کرده است که اکنون خاورمیانه شاهد شکل‌گیری یک کمربند شیعی از تهران تا بیروت است، که این فرصتی برای احیای امپراتوری پارس به ایران است.

تهران به اجلاس ائتلاف ضد‌داعش دعوت نشد
تسنیم:
ایران به اجلاس ائتلاف ضد داعش در شهر جده عربستان دعوت نشد. روزنامه سعودی الوطن به نقل از منابع خود نوشت: این اجلاس روز پنجشنبه همزمان با سیزدهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر در شهر جده برگزار شد و در این ائتلاف عربی‌-‌‌غربی که در سطح وزیران خارجه برگزار شد راه‌های لازم برای متوقف کردن گسترش گروه داعش در عراق و سوریه بررسی شد.

موضوع چاشنی‌های انفجاری بسته شد
ایرنا:
رضا نجفی، نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ایران با ارائه اسناد و اطلاعات در خصوص چاشنی‌های ایمن انفجاری ثابت کرده است که کاربرد این چاشنی‌ها در ایران برای صنایع نفت و گاز است و آژانس بر این امر صحه گذاشته و آن را ناهمخوان با رویه صنایع تخصصی ندانسته است. از دید ایران این موضوع که یکی از پایه‌های اتهامات بی‌اساس علیه ایران است بسته شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها