شناسه خبر : 8107 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: فعالیت رسمی کارخانه طلای زرشوران به عنوان بزرگ‌ترین معدن طلای خاورمیانه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مقامات استانی در استان آذربایجان غربی آغاز شد.

فارس: بیژن نامدار‌زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با پایگاه خبری «ترند» با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده در رابطه با کاهش قیمت نفت خام در بازارهای جهانی گفت: به نظر نمی‌رسد این مساله مشکلی برای ایران ایجاد کند.

ایسنا: واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در 10 ماه نخست سال جاری به دلیل تحریم‌ها پایین‌تر از متوسط واردات این کشور از ایران در سال 2013 قرار گرفت.

تسنیم: افت ۲۳‌دلاری قیمت نفت طی پنج ماه منتهی به اکتبر ۲۰۱۴ ارزش نفت تولیدی اوپک را ۴۱ میلیارد دلار کاهش داده و باعث زیان 2/1 میلیارد‌دلاری ایران از محل صادرات نفت خام شده است.

ایلنا: معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به ریشه‌دار بودن مشکلات بانکی کشور به یک خاطره اشاره کرد و گفت: گروهی که قصد گرفتن مجوز برای تعاونی اعتباری خود را داشتند با پوشیدن کفن در صحن حرم امام رضا در زمان سخنرانی رئیس‌جمهور وقت به خواسته خود رسیدند اما در نهایت این تعاونی در سال 89 و با مشکلات امنیتی که برای کشور ایجاد کرد، تعطیل شد.

مهر: یک مقام مسوول که نخواست نامش ذکر شود، از جمع‌بندی نهایی تغییر قیمت نان با مصوبه ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه این ستاد، قیمت نان از ابتدای آذرماه تا 30 درصد افزایش خواهد یافت.

ایسنا: رئیس هیات مدیره بانک سرمایه تاکید کرد: برآورد دقیقی از منابع مالی ایرانیان خارج از کشور وجود ندارد اما آنچه در برخی منابع وجود دارد، حجم این منابع برابر با درآمد سه سال فروش نفت ایران است.

تسنیم: قائم‌مقام بانک مرکزی با تاکید بر اینکه موضوع کارمزد و دریافت آن از کارت‌خوان‌ها یک سیاست حتمی و اجباری است، گفت: کارمزد دریافت هزینه خدماتی است که صورت می‌گیرد و بانک مرکزی از این سیاست کوتاه نمی‌آید.

فارس: مدیرعامل شرکت‌های فرودگاه‌ها با اشاره به امنیت فضای ایران برای عبور پروازهای خارجی گفت: ۱۵ پرواز آمریکایی در قالب هفت شرکت باری و مسافری آمریکایی از فضای کشور ایران استفاده می‌کنند.

مهر: مشاور وزیر نیرو با اشاره به اینکه در حال حاضر در زاینده‌رود آب جاری‌شده است، اظهار داشت: با وجود اینکه از این طریق تنش مربوط به آب‌رسانی در اصفهان برطرف شده، اما کرمان همچنان در تنش آبی به سر می‌برد؛ همچنین در تهران به ویژه در شرق تهران دارای تنش آبی هستیم و مشکلاتی را داریم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها