شناسه خبر : 8029 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: هیات وزیران انتزاع ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از نهاد ریاست جمهوری و انتقال آن به وزارت راه با عنوان مرکز ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را تصویب کرد.

ایسنا: قائم‌مقام بانک مرکزی گفت: ایران از دارایی‌های آزاد‌شده عمدتاً برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی استفاده خواهد کرد و این پول را تا زمانی که لازم باشد در خارج از کشور نگه خواهد داشت.

ایرنا: حسین عبده‌تبریزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین منابع مالی گفت: با توجه به تقویت اقتصاد ایران و گسترش بخش غیردولتی که نظام مدیریت ارز را در اجرا با دشورای‌های بیشتری مواجه می‌کند، دولت بهتر است به سمت آزادسازی نرخ ارز پیش برود.

ایسنا: محمدعلی مددی، عضو ناظر مجلس در شورای رقابت اظهار کرد: فرمول قیمت‌گذاری خودرو در شرایط پساتحریم از سوی شورای رقابت تغییر خواهد کرد.

تسنیم: عملکرد تخلیه و بارگیری بنادر در چهار ماهه نخست امسال با کاهش 4 /12درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۳۴۱ تن رسید.

ایرنا: وزیر نیرو با اشاره به کاهش روند خشک شدن دریاچه ارومیه طی دو سال 93 و 94 گفت: با فعالیت‌های انجام‌شده به هدف تثبیت وضعیت موجود سطح آب دریاچه ارومیه دست یافته‌ایم.

ایرنا: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از دریافت چهار میلیون و 800 هزار فقره اظهارنامه الکترونیکی تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

اقتصادنیوز: حمید حسینی، خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران در دوره هفتم که در انتخابات دوره هشتم هیات نمایندگان این اتاق رای نیاورده بود، توانست به نمایندگی از اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و فرآورده‌های پتروشیمی به اتاق بازرگانی ایران راه‌ یابد.

ایسنا: گزارش مرکز آمار از نرخ تورم نقطه به نقطه شهری تیرماه حاکی از آن است که این نرخ نسبت به ماه قبل با 4 /1 درصد کاهش به 8 /12 درصد رسید و نرخ تورم میانگین نیز 1 /14 درصد اعلام شد.

صدا‌و‌سیما: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت‌های خودروساز فرانسوی باید تاوان بدعهدی‌های گذشته را بدهند و ما به همین سادگی حاضر نیستیم به آنها چراغ سبز نشان دهیم.

فارس: مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو گفت: مذاکراتی با رنو برای خرید کمتر از نیمی از سهام پارس‌خودرو و تاسیسات خودروسازی متعلق به سایپا در جریان است.

تسنیم: مدیرعامل ایران‌خودرو با اعلام اینکه شرکت فرانسوی پژو پس از اعمال تحریم‌ها ناجوانمردانه بازار ایران را ترک کرد و امروز باید پاسخگوی این ناجوانمردی باشد، گفت: پژو در حال حاضر هم نباید مطمئن باشد قراردادش با ایران‌خودرو امضا شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها