شناسه خبر : 7843 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: رئیس اتحادیه فرش دستباف تهران: به دلیل گرانی فرش میزان فروش در بازار داخلی کاهش ‌یافته و در بازار صادراتی نیز نمی‌توانیم به جایگاه واقعی خود دست یابیم.

فارس: یکشنبه هفته آینده همزمان با جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران، انتخابات نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود و تاکنون سه کاندیدا برای رقابت و کسب این کرسی اعلام آمادگی کرده‌اند.

تسنیم: رئیس اتاق مشترک ایران و چین: بنده خبر توافق ایران و چین بر سر فاینانس را شنیده‌ام ولی از جزییات توافق بانک مرکزی با طرف چینی اطلاعی ندارم.

مهر: رئیس اتاق بازرگانی تهران: محدودیت‌های دولت در سیاست‌های پولی سرعتگیر اجرای بسته خروج از رکود است.

ایلنا: مدیر اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو از کاهش 500 هزار تا یک میلیون تومانی نرخ خودروهای پر‌تیراژ داخلی خبر داد.

ایرنا: عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران: میزان سنگ‌آهن صادراتی بخش خصوصی سال گذشته به 12 میلیون تن رسید.

ایسنا: رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران: باید بدانیم نیاز اخیر بازار روسیه به دلیل تحریم‌های اروپا یک نیاز موقتی بوده و دیر یا زود این تحریم‌ها لغو می‌شوند.

فارس: نایب رئیس اتاق اصناف ایران از تشکیل شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی برای نخستین بار در کشور در این اتاق خبر داد.

ایسنا: دبیر انجمن روغن نباتی: می‌توانیم حدود یک میلیون ‌تا یک میلیون و 300 هزار تن روغن نباتی به کشورهای همسایه صادر کنیم.

فارس: رئیس اتحادیه مالکان کشتی ایران از تلاش و رایزنی با نهادهای همسو برای تاسیس فدراسیون دریایی کشور خبر داد.

تسنیم: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان: هنوز در رابطه با هزینه‌ها و نحوه معاملات سیمان اختلاف نظرهایی با بورس کالا داریم.

مهر: یک عضو هیات‌ مدیره انجمن صنفی صنعت تایر: برای دستیابی به ظرفیت 800 هزارتنی در این صنعت نیازمند دو میلیارد یورو سرمایه‌گذاری ارزی هستیم.

ایلنا: رئیس اتحادیه صیادان بوشهر: در سال جاری فعالیت‌های اکتشافی شرکت ملی نفت موجب کاهش ۵۰‌درصدی صید میگو شده است.

ایرنا: رئیس سازمان چای کشور ادعای عده‌ای مبنی بر عرضه چای سنواتی مربوط به سال‌های 79 تا 83 به بازار با فرآوری جدید و برای مصرف خوراکی را بعید دانست.

ایسنا: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران: دولت توان مدیریت آب و شرایط آن را ندارد و اگر آب را به بخش خصوصی برگرداند بازار آب ایجاد و آب ارزش پیدا می‌کند.

فارس: رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک: حذف طرح شبنم و عدم جایگزینی آن و افزایش تعرفه واردات باعث تضعیف صنعت لوازم خانگی کوچک شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها