شناسه خبر : 7634 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: حسن روحانی، رئیس‌جمهور، قانون بودجه سال 1395 کل کشور را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.
تسنیم:‌ معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به سیاست این بانک برای کاهش نرخ سود بانکی گفت: بانک مرکزی تا زمانی که نرخ سود واقعی به سطح منطقی یک تا دو درصد بالای تورم برسد مسیرش را ادامه می‌دهد.
ایرنا: رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در کنار فعالیت حدود دو میلیون و 200 هزار واحد صنفی دارای پروانه، 800 هزار واحد صنفی فاقد پروانه در کشور فعال هستند.
مهر: معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام، ذخایر مرغ و گوشت دولتی برای ماه رمضان را کافی عنوان کرد و گفت: ذخایر به اندازه‌ای است که هر زمان نیاز باشد می‌توانیم بدون هیچ تاخیری وارد بازار شویم.
صداوسیما: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودرو پژو با پلت‌فورم جدیدی که به صورت مشترک در حال طراحی است، تا پایان سال به بازار می‌آید.
فارس: حسین عبده‌تبریزی عضو شورای عالی بورس، ادغام بانک‌ها را تنها راه نجات صنعت بانکداری در شرایط رکود فعلی عنوان کرد و گفت: صنعت بانکداری در میان‌مدت به واسطه مشکلات خود، سود کمتری را برای سهامداران خود محقق خواهد ساخت.
سنا: اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد با بیان اینکه نرخ سود بین‌بانکی باید به کمتر از 10 درصد کاهش پیدا کند، گفت: تا زمانی که نرخ سود بالاست هیچ کسب و کاری قدرت رقابت با بانک‌ها را نخواهد داشت.
تسنیم: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از اخذ مالیات بر خانه‌های خالی بر اساس اظهارنامه سال ۹۵ خبر داد و گفت: سازمان امور مالیاتی کاملاً تابع قانون است و بر اساس این قانون، مالیات بر ساخت و ساز را اخذ می‌کند.
ایسنا: قائم مقام بانک مرکزی از عبور نقدینگی از هزار هزار میلیارد تومان در پایان سال گذشته خبر داد.
مهر: آمارهای رسمی وزارت صنعت حکایت از آن دارد که تعداد مجوزهای صنعتی در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ با 2 /14 درصد کاهش در بخش جواز تاسیس و 5 /11 درصد کاهش در اشتغال صنعتی مواجه بوده است.
صداوسیما: مدیرعامل بانک قوامین گفت:‌ در حال حاضر با در نظر گرفتن نرخ سود سپرده‌ها، هزینه‌های تشکیلاتی و نرخ سپرده قانونی، بهای تمام‌شده پول در بانک‌ها 23 تا 24 درصد است.
ایرنا: مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی شایعات منتشر‌شده مبنی بر اخذ کارمزد 9‌درصدی از تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های کارت‌خوان(POS) مربوط به اصناف را تکذیب کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها