شناسه خبر : 7031 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: غلامرضا انصاری معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور گفت حکم اعدام بابک زنجانی توسط دیوان عالی کشور تایید شده است. اما حکم اعدام دو متهم دیگر پرونده موسوم به فساد نفتی -مهدی شمس و حمید فلاح‌هروی- نقض شد و به شعبه هم‌عرض ارسال خواهد شد.
تسنیم: در حالی که طی هفته‌های گذشته شیوع آنفلوآنزای مرغی در چهار واحد پرورشی پایتخت منتشر شد، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار اعلام کرد عمده صادرات این محصول به عراق و افغانستان است که عراق به عنوان بزرگ‌ترین مشتری اعلام کرده از تاریخ شیوع آنفلوآنزا، این محصول را دیگر نمی‌خرد اما هم‌اکنون تخم‌مرغ تولید قبل صادر می‌شود.
تابناک: ایران که بر اساس توافق ۳۰ نوامبر اجازه یافته تولید خود را افزایش دهد، در ماه نوامبر تولیدش را ۴۰ هزار بشکه بیشتر کرده است. نتایج تحقیق رویترز نشان می‌دهد تولید نفت اوپک در یک‌ماهه منتهی به توافق این سازمان یعنی در ماه نوامبر به دلیل افزایش صادرات عراق و دو کشور معاف از توافق یعنی نیجریه و لیبی باز هم رکورد شکسته است.
ایسنا: رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد روند نزولی کاهش نرخ ارز در سه‌ماهه پایانی سال با توجه به عرضه بیشتر ارز محصولات پتروشیمی و همچنین خود بانک مرکزی شدت خواهد گرفت.
ایرنا: قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در هشت ماه امسال 28 میلیارد و 17 میلیون دلار کالا و میعانات گازی از کشور صادر شد. به گفته مجتبی خسروتاج این میزان صادرات کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 /5 درصد افزایش داشته است.
مهر: نمایندگان در حالی با فوریت لایحه برداشت 5 /1 میلیارد‌دلاری از صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی موافقت کردند که لاریجانی بر لزوم اجازه از رهبری در این باره تاکید کرد.
فارس: نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از مصوبه این کمیسیون در مورد مجوز مجلس به دولت برای افزایش حامل‌های انرژی در سال 13۹۶ خبر داد. به گفته محمدرضا تابش دولت اجازه می‌یابد قیمت آب، گاز و حامل‌های انرژی... را در سال 13۹۶ افزایش دهد و منابع حاصل را در اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها صرف پرداخت یارانه نقدی، حمایت از صادرات غیرنفتی، کاهش آلودگی هوا و... کند.
خبرآنلاین: معاون وزیر نیرو گفت: اگر استفاده بیش از ۶۰ درصد منابع آبی را حداکثر میزان استفاده از منابع آبی هر کشور در نظر بگیریم، ما در حدود ۷۶ درصد از این منابع آبی را استفاده کرده‌ایم که این یک فاجعه است.
مهر: رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: ایران با برخی از بانک‌های اروپایی، به ویژه بانک‌های کشورهای فرانسه، ‌ سوئیس، آلمان، هلند، اتریش و ایتالیا روابط خود را ارتقا داده و تعمیق می‌کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها