شناسه خبر : 6840 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه با تصمیم مجلس درباره‌ مالیات بر فروش شاهد آن هستیم که حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان از درآمد مالیاتی دولت در سال آینده کاهش یافته و در عین حال ما با مشکلات عدیده دیگری هم مواجه خواهیم بود.
خانه‌ملت: نمایندگان مجلس مصوب کردند حقوق ماهانه کارکنان دولت تا سقف دو میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف می‌شود.
ایرنا: رئیس‌جمهور در سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی(اکو) که در اسلام‌آباد پاکستان برگزار شد گفت: قلب اقتصاد جهان از نیمه قرن حاضر به بعد در قاره آسیا خواهد بود. قدرت‌های نوظهور اقتصادی در آسیا، جریان‌های اقتصاد جهانی را تغییر خواهند داد.
مهر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری جلسه برای بررسی «اسنپ» و «تپسی» تاکید کرد: مشاغل دانش‌محور نباید تهدیدی برای مشاغل سنتی باشد. وظیفه دولت گسترش بخش دانش‌محوری و جلوگیری از تعدیل بخش سنتی است.
ایسنا: ماجد سیف‌الغریر، رئیس هیات مدیره اتاق صنعت و بازرگانی دوبی گفت: اتاق صنعت و بازرگانی دوبی در ایران دفتر می‌زند.
ایلنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای سال آینده هیچ گرانی برای تعرفه تلفن‌های ثابت همراه و اینترنت نداریم.
ایلنا: پایان تحریم سبب شد چهار مشتری اصلی نفت ایران در آسیا در ماه ژانویه امسال واردات نفت خود را از جمهوری اسلامی حدود دوسوم نسبت به پارسال بیشتر کنند.
ایسنا: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: پس از هر طرح خصوصی‌سازی دردسرهای زیادی شکل می‌گیرد زیرا بر سر راه خصوصی‌سازی مقاومت‌های زیادی وجود دارد و حتی سازمان را تهدید می‌کنند. به همین دلیل 400 بنگاه هنوز روی دست‌مان مانده است.
تسنیم: در ۱۱‌ماهه امسال تولید انواع خودرو ۳۹ درصد افزایش یافت.
ایرنا: رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بعضی افراد به من می‌گویند برو تلویزیون و اعلام کن مسکن گران می‌شود تا این بازار رونق بگیرد.
ایسنا: در هفته ابتدایی اسفندماه سبزی‌های تازه رکورد گرانی را در بین سایر کالاهای خوراکی شکست و تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشت.
فارس: رئیس کمیته امداد گفت: با حقوق ۸۱۲ هزار تومانی، ۱۱ میلیون نفر «زیرخط فقر» هستند.
ایرنا: رئیس سازمان امور مالیاتی می‌گوید: حذف اطلاعات مربوط به مالیات‌ستانی از نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی از گزارش‌های بودجه سالانه بانک مرکزی توسط سازمان امور مالیاتی انجام نشده است.
ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای سقف حقوق مدیران را تا ۲۴ میلیون تومان تعیین کردند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها