شناسه خبر : 6723 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: با واریز پنجاه ‌و دومین مرحله از یارانه نقدی در خردادماه، هر یارانه‌بگیر تاکنون دو میلیون و 366 هزار تومان یارانه دریافت کرده است.

فارس: در سه‌ماهه اول سال جاری حجم تجارت خارجی ایران به 21 میلیارد و 214 میلیون دلار رسید. در این مدت، 10 میلیارد و 867 میلیون دلار انواع کالا از ایران به سایر کشورها صادر و در مقابل 10 میلیارد و 347 میلیون دلار نیز وارد کشور شده است.

مهر: مراحل تست و راه‌اندازی واحد ۱۲۲ (واحد گاز سوخت مصرفی پالایشگاه) پالایشگاه فاز ۱۹ به منظور راه‌اندازی پالایشگاه این طرح مطابق با برنامه زمان‌بندی انجام گرفت و مشعل بخش نخست این پالایشگاه در سرویس قرار گرفت.

ایسنا: عبدالناصر همتی، رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها با بیان اینکه در حال حاضر بانک‌ها منابع کافی برای پرداخت وام 60میلیونی مسکن در اختیار ندارند، تاکید کرد: آنها باید با همراهی با سودهای سپرده توافقی بهای تمام‌شده پول خود را کاهش داده تا بتوانند به پرداخت چنین وام‌هایی با سود کمتر ورود پیدا کنند.

فارس: نخستین روز فروش اسناد مربوط به مزایده سهام مالک مخابرات در حالی به پایان رسید که هیچ متقاضی‌ای برای خرید این اسناد مراجعه نکرد.

ایلنا: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد: هموطنانی که یارانه آنها قطع شده تا مدت دو ماه پس از قطع یارانه می‌توانند به سایت یارانه 10 مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

تسنیم: در حالی که طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دولت در سال جاری کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در ماه رمضان را رد کرده، برخی از دستگاه‌های دولتی نسبت به تغییر ساعت کاری خود اقدام کرده‌اند.

مهر: با تصویب هیات وزیران مقرر شد بهای فروش هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده (CNG) از تاریخ ابلاغ تا پایان تابستان ۱۳۹۴، از شش هزار ریال به پنج هزار ریال کاهش یابد.

ایلنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 52 درصد از نقدینگی کشور در اختیار اقتصاد و 48 درصد از نقدینگی از سیستم عملکردی خارج است، گفت در سال گذشته در بخش صنعت 8 /6 درصد، معدن 8 /9 و تجارت 7 /3 درصد رشد داشتیم.

فارس: در جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، ام‌وی‌ام و سایپا ۱۳۲ با حفظ جایگاه خود در رده بی‌کیفیت‌ترین خودروها، باز هم در اردیبهشت‌ماه با افت کیفیت روبه‌رو شدند.

مهر: مدیرکل دفتر مهندسی و قابلیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۱۷ فروند هواپیمایی آموزشی به کشور در یک سال گذشته خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها