شناسه خبر : 6364 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق سهم صندوق توسعه ملی از ۲۰ درصد در بودجه ۹۵ به ۳۰ درصد در بودجه سال ۹۶ افزایش یافت.
مهر: مدیر اجرایی شرکت هواپیماسازی ‌ای‌تی‌آر فرانسه خبر داد به‌زودی قرارداد فروش ۲۰ فروند هواپیما به ایران امضا می‌شود.
ایرنا: شرکت هواپیمایی اتریش اعلام کرد از تیرماه سال آینده به شیراز پرواز برقرار می‌کند.
ایرنا: اوپک و روسیه اعلام کردند که از برنامه‌ریزی اجرای توافق کاهش تولید با هدف تقویت قیمت نفت، جلوتر هستند. به گفته خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان، تولیدکنندگان 5 /1 میلیون بشکه در روز از عرضه نفت به بازار کاسته‌اند.
ایلنا: رئیس کل بانک مرکزی از آماده شدن مقدمات اجرای یکسان‌سازی نرخ ارز خبر داد و گفت: به ‌محض اینکه احساس کنیم این کار انجام‌شدنی است، عملیاتی خواهد شد و برای اجرای آن دو ماه زمان نیاز است.
مهر: بانک جهانی اعلام کرد به دلیل کاهش عرضه و افزایش تقاضا، قیمت کالاهای صنعتی از جمله انرژی و فلزات در سال 2017 به‌شدت افزایش می‌یابد.
تابناک: مصوبه هیات دولت در مورد حقوق ورودی برنج سفید که از رقم ۴۰ درصد به ۲۶ درصد کاهش یافته ابلاغ شد.
ایسنا: کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه 96 حقوق ماهانه تا 5 /1 میلیون تومان را از مالیات معاف کرد.
ایلنا: هیاتی متشکل از مسوولان اتریشی به منظور پیگیری وضعیت نقشه راه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با ایران و مباحث مربوط به اجلاس کمیسیون مشترک مسوولان دو کشور به ایران آمدند.
مهر: معاون وزیر نفت با بیان اینکه ایران به‌زودی از شرکت ترکمن گاز ترکمنستان به دلیل قطع صادرات گاز شکایت می‌کند، گفت: ایران متعهد شد که 9 /1 میلیارد دلار غرامت به ترکیه پرداخت کند.
ایلنا: کانون‌های بازنشستگی کشوری با ارسال نامه‌ای به شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس درباره بازنشستگی زنان با ۲۰ سال سابقه و صرف‌نظر از سن اعتراض کردند.
ایرنا: وزیر نفت گفت: دولت تصمیمی برای افزایش قیمت گاز در سال آینده ندارد.
تسنیم: میزان صادرات نفت ایران به چین در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۸ درصد افزایش یافته و به رقم بی‌سابقه ۶۲۴ هزار و ۲۶۰ بشکه در روز رسیده است.
ایلنا: هیات دولت به وزارت اقتصاد اجازه داد از محل حساب مازاد حاصل از ارزیابی خالص دارایی‌های خارجی بانک مرکزی تا سقف 20 هزار میلیارد تومان به افزایش سرمایه بانک‌های دولتی اقدام کند. بیشترین افزایش سرمایه متعلق به بانک ملی و کمترین آن مربوط به بانک توسعه تعاون است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها