شناسه خبر : 5922 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

از دودانگه تا جاده مخصوص

فرمان ایران‌خودرو به دست هاشم یکه‌زارع سپرده شد تا این عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی کشتی به گل نشسته بزرگ‌ترین خودروساز کشور را به ساحل نجات برساند.

فرمان ایران‌خودرو به دست هاشم یکه‌زارع سپرده شد تا این عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی کشتی به گل نشسته بزرگ‌ترین خودروساز کشور را به ساحل نجات برساند. مراسم معارفه او یکشنبه گذشته با حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در محل این سازمان برگزار شد تا او به جای جواد نجم‌الدین از دودانگه به جاده مخصوص کرج نقل مکان کرده باشد. یکه‌زارع در حالی روانه ایران‌خودرو می‌شود که تولید خودرو در این شرکت حدود 50 درصد کاهش یافته، شرکای تجاری قطع همکاری کرده‌اند و مردم از افزایش قیمت خودرو و خدمات پس از فروش آن گله‌مندند. آنچنان که از مصاحبه‌های یکه‌زارع برداشت می‌شود بعید است او زیر بار کاهش قیمت خودرو برود و با توجه به رسیدن فصل جدید تولید این احتمال وجود دارد که قیمت خودرو ‌درصدی نیز افزایش یابد.
او با توجه به شرایط فعلی حاکم بر اقتصاد کشور کار سختی در ایران‌خودرو خواهد داشت اما به نظر می‌رسد بتواند پرونده قیمت‌گذاری خودرو را از شورای رقابت خارج کرده تا از این پس قیمت نهایی خودروها در حاشیه بازار تعیین شود. کاری که جواد نجم‌الدین که اکنون مشاور رئیس ایدرو شده، نتوانست انجام دهد تا اختیار قیمت‌گذاری محصولات ایران‌خودرو به شورای رقابت تفویض شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها