شناسه خبر : 5887 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبرهای کوتاه

کارگاه آموزشی یک‌روزه مدیریت ارتباط با مشتریان با هدف آموزش نحوه صحیح مشتری‌مداری و حفظ و توسعه دایره مشتریان برگزار می‌شود.

کنفرانس ملی مذاکره و زبان بدن
بزرگ‌ترین کنفرانس ملی مذاکره و زبان بدن با رویکرد بازاریابی و افزایش فروش در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. این رویداد در تاریخ اول آبان‌ماه ۱۳۹۳ با حضور بیش از ۱۶۰۰ نفر از مشتاقان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار خواهد شد و در آن استادان برجسته‌ای به سخنرانی و آموزش خواهند پرداخت. قرار است در این کنفرانس جدیدترین روش‌های موثر بازاریابی و فروش در ایران مورد بررسی قرار گیرد. مدیران ارشد و میانی شرکت‌ها در بخش‌هایی چون بازاریابی و فروش، ارتباط با مشتری و برند مخاطبان اصلی این همایش هستند. سرفصل‌های مطالبی که در این کنفرانس ارائه می‌شود شامل نقش مذاکره حرفه‌ای در بازاریابی و فروش، ارتباطات و روش‌های اثربخشی، اخلاق مذاکره، مذاکرات اثربخش، زبان بدن، نورو مارکتینگ و الگوهای نوین مذاکرات است.

کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان
کارگاه آموزشی یک‌روزه مدیریت ارتباط با مشتریان با هدف آموزش نحوه صحیح مشتری‌مداری و حفظ و توسعه دایره مشتریان برگزار می‌شود. مخاطبان این دوره آموزشی مدیران ارشد، مدیران بخش ارتباط با مشتریان، مدیران بخش فروش و سیاستگذاران و طراحان چشم‌انداز شرکت‌ها هستند. سرفصل‌هایی که در این دوره آموزشی ارائه می‌شوند شامل خواستگاری از مشتریان وفادار، چگونه روی تلاش‌های مشتری‌یابی تمرکز کنیم، برنامه وفادارسازی مشتریان، چگونه با مشتریان دائماً در ارتباط باشیم، هزینه سرسام‌آور سرویس مشتری بد، چگونه با مشتریانی که حق با آنان است معامله کنیم و روش‌های ارتقای کسب ‌و کار به وسیله مشتریان است. این دوره روز سه‌شنبه ۳۱ شهریور برگزار می‌شود و برای حضور در آن باید قبلاً ثبت‌نام کرد.

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت
دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت در دو بخش علمی-پژوهشی و علمی-کاربردی در دانشگاه صنعتی شریف و سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. بخش علمی-پژوهشی این کنفرانس در 22 آبان‌ماه و بخش علمی-کاربردی آن نیز ششم تا هشتم دی‌ماه برگزار خواهد شد. در این کنفرانس که سابقه خوبی در سال‌های گذشته از خود به جای گذاشته تعداد زیادی از استادان برجسته و خوش‌نام در عرصه مدیریت کشور حضور می‌یابند و علاوه بر سخنرانی‌های متعدد، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌کنند. همچنین می‌توان برای حضور در این کنفرانس مقاله نیز ارائه داد. برای حضور در این همایش و ارائه مقاله باید به سایت www.irimc.com مراجعه کرد. حضور در بخش علمی-پژوهشی این کنفرانس با اعطای گواهینامه از سوی دانشگاه صنعتی شریف همراه خواهد بود.

دوره جامع تحلیلگری مالی و سرمایه‌گذاری
دوره جامع تحلیلگری مالی و سرمایه‌گذاری مبتنی بر استاندارد بین‌المللی CFA از آبان‌ماه سال جاری تا فروردین‌ماه سال 94 توسط موسسه پژوهشی صنعتی آریانا برگزار می‌شود. در این دوره شش‌ماهه عناوین هشت‌گانه برنامه آموزشی CFA چون استانداردهای اخلاقی و حرفه‌ای، روش‌های کمی، ابزار مشتق، مدیریت سبد و طرح‌ریزی ثروت، مدیریت مالی بنگاه و... با هدف برآورده ساختن نیازهای تحلیلگران و مدیران فعال در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری تدریس می‌شود. این دوره شامل 192 ساعت کلاس آموزشی است که از پنج آبان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه بعدازظهر برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت مجری این دوره مراجعه کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها