شناسه خبر : 5801 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: وزیر اقتصاد، رشد اقتصادی پنج‌درصدی تا پایان سال 1395 را عملی دانست و گفت: پیش‌بینی ما این است که این رشد محقق خواهد شد، ولی مبتنی بر نفت خواهد بود.
ایلنا: قائم‌مقام بانک مرکزی با بیان اینکه قیمت ارز بر اساس مکانیسم بازار تعیین خواهد شد، افزود: نرخ ارز مبادله‌ای به مرور و در مسیر یکسان‌سازی به سمت نرخ بازار حرکت خواهد کرد.
خانه‌ملت: وزیر نفت تاکید کرد: اگر یک مجتمع پتروشیمی عمداً دستورات HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) ابلاغ‌شده را در زمان‌های معقول رعایت نکند، وزارت نفت دستور قطع خوراک آن را صادر می‌کند.
فارس: طی چهارماهه ابتدایی امسال صادرات بخش معدن و صنایع معدنی ۳۰ درصد افزایش و واردات مواد اولیه معدنی مورد نیاز صنایع ۲۹ درصد کاهش یافت.
تسنیم: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به منتفی شدن امحای خودروهای لوکس قاچاق در شیراز گفت این خودروها در اختیار سازمان املاک تملیکی قرار گرفت و این سازمان از زمان صدور حکم قضایی چهار ماه فرصت دارد برای آنها مشتری پیدا کرده و آنها را صادر کند.
ایسنا: معاون وزیر نفت با بیان اینکه مذاکرات اولیه با شرکت‌های خارجی برای امضای قراردادهای نفتی به صورت فعال در جریان است، گفت: تا پایان امسال شاهد امضای قراردادهای میلیاردی در این صنعت خواهیم بود.
فارس: وزیر دادگستری با بیان اینکه حدود ۵۰ میلیون حساب بانکی مخدوش و دارای هویت نامشخص در نظام بانکی وجود دارد، گفت: چنین آماری نظام بانکی کشور را زیر سوال می‌برد.
ایرنا: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خبر داد: صادرات نفت خام ایران از مرز دو میلیون و 200 هزار بشکه در روز عبور کرد و بخشی از این افزایش 200 هزار بشکه‌ای مربوط به مشتری جدید نفت خام کشور یعنی لهستان است.
ایسنا: رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست سرمایه‌گذاری و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی حجم تسهیلات نظام بانکی امسال 460 هزار میلیارد تومان است.
مهر: رئیس اتاق تعاون ایران از توافق نهایی با سازمان بورس برای راه‌اندازی بورس تعاون خبر داد و گفت: ساز و کار فعالیت این بورس به عنوان یک بورس مستقل تا یکی دو هفته آینده به بخش تعاون اعلام می‌شود.
ایلنا: مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه انتقال تمام ایستگاه‌های راه‌آهن به داخل شهر را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: جانمایی ایستگاه‌های جدید بر اساس شهرسازی ریل پایه انجام خواهد شد.
ایرنا: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور گفت: 249 هزار شغل طی دو سال گذشته در روستاها و مناطق عشایری کشور در بخش‌های مختلف ایجاد شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها