شناسه خبر : 5761 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: در آخرین آماری که مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از شکایات رسیده به این سازمان اعلام کرده است، به ترتیب نان، میوه و سبزیجات در صدر لیست پر‌شکایت‌ترین موارد قرار دارند.
ایرنا: گمرک ایران از آزاد بودن ثبت سفارش واردات برنج تا مردادماه سال آینده خبر داد.
مهر: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس در مورد بازنشستگی زنان با ۲۰ سال سابقه خدمت را مغایر با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی عنوان و پیشنهاد کرده این حق برای خانم‌ها با سن بالای ۵۵ یا ۶۰ منظور شود.
ایسنا: نمایندگان مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان مصوب کردند که جلسات شورای فقهی بانک مرکزی با حضور رئیس شورا و حداقل دوسوم اعضا رسمیت می‌یابد.
ایسنا: مدیرکل دفتر کاریابی‌های وزارت کار گفت: پیش‌بینی کردیم تا پایان دولت یازدهم ۱۰ هزار نیروی کار به خارج اعزام شوند ولی افق جدیدی که بتواند در سطح گسترده این هدف را محقق کند گشوده نشد. در سال 95 حدود 1000 نیروی کار ایرانی به خارج اعزام شدند که عمده آن به کشورهای ترکیه، آلمان و استرالیا بود.
فارس: مدیرعامل پژو گفت: پژو ۲۰۰۸ به عنوان جدیدترین نسل از خودروهای پژو قبل از نوروز در ایران عرضه خواهد شد.
تسنیم: رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: دولت اجازه انتشار ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی دارد، اما به دلیل حفظ ثبات بورس و وارد نشدن خدشه به آن از این ظرفیت استفاده نمی‌کند.
ایرنا: وزیر راه و شهرسازی گفت: مذاکرات برای خرید هواپیمای ایتالیایی ATR به مرحله نهایی رسیده و در حال حاضر در مرحله مبادله سند است.
شانا: وزیر نفت با بیان اینکه تا آخر سال خبرهای خوش نفتی به گوش مردم می‌رسد، افزود: تا قبل از پایان سال، تولید از میدان مشترک پارس جنوبی به ۳۵ هزار بشکه خواهد رسید.
ایلنا: نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران اخیر خوزستان گفت: تنها در ۲۴ ساعت با کسری ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادراتی این استان مواجه شدیم.
مهر: در طول ۱۰‌ماهه نخست امسال با وجود افزایش حدود یک میلیون‌تنی حجم صادرات پتروشیمی اما به دلیل کاهش قیمت نفت، درآمد حاصل از صادرات پتروشیمی به‌جای افزایش، ۶۶۵ میلیون دلار کاهش یافت.
مهر: یک فروند کشتی شرکت ملی نفتکش برای نخستین بار پس از لغو تحریم‌ها برای تحویل محموله نفت ایران، عازم اندونزی شد.
ایسنا: سازمان جهانی گمرک از گمرک ایران خواسته است که فناوری گمرک الکترونیک خود را به دیگر کشورها نیز صادر کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها