شناسه خبر : 5524 لینک کوتاه

خبر های کوتاه

ایرج خسرونیا رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به اینکه تصمیمات خلق‌الساعه در حوزه دارویی باعثعقبگرد در دانش پزشکی کشور می‌شود، نسبت به خطر قطع ورود دارو به ایران هشدار داد.

خطر قطع ورود دارو به ایران
ایرج خسرونیا رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به اینکه تصمیمات خلق‌الساعه در حوزه دارویی باعث عقبگرد در دانش پزشکی کشور می‌شود، نسبت به خطر قطع ورود دارو به ایران هشدار داد.

افزایش سقف معافیت مالیاتی حقوق
با مصوبه مجلس، سقف معافیت مالیاتی حقوق در سال ۹۲ از ۶۰۰ هزار تومان در هر ماه که مصوبه کمیسیون تلفیق بود، به ۸۳۳ هزار تومان افزایش یافت .

صدور گازوئیل مرغوب به عراق
معاون وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد جدید نفتی ایران و عراق اعلام کرد: بر اساس این قرارداد، ایران روزانه سه تا پنج میلیون لیتر گازوئیل مرغوب به این کشور همسایه صادر می‌کند.

ممنوعیت واردات پورشه و بنز
رئیس کل گمرک ایران از ممنوعیت واردات پورشه و بنز به کشور خبر داد و گفت: واردات خودرو به کشور به شدت کاهش یافته و در فروردین‌ماه امسال تنها 800 اتومبیل خارجی ترخیص شد.

اخراج 50 مهندس جوان صنعت نفت
سایت «پانا» از اخراج 50 تن از مهندسان جوان و فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعت نفت از شرکت نفت و گاز پارس خبر داد و نوشت: این در حالی است که هنوز قرارداد استخدامی این مهندسان منعقد نشده بود.

سکه‌های پیش‌فروشی آماده تحویل است
پیمان قربانی مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی از آغاز تحویل سکه‌های پیش‌فروشی اسفندماه 91 از اول خردادماه امسال خبر داد.

کارخانه‌ای برای تولید کره نداریم
رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی میزان مصرف سالانه کره در کشور را 60 هزار تن اعلام کرد و گفت: کره محصولی است که به‌طورکامل از خارج وارد می‌شود و در کشور هیچ‌‏گونه کره صنعتی تولید نمی‌شود.

احتمال چاپ اسکناس20 هزار تومانی
مدیرکل سازمان تولید اسکناس بانک مرکزی با بیان اینکه تولید اسکناس‌های درشت همیشه در بانک مرکزی مدنظر بوده است، گفت: امکان چاپ انتشار اسکناس200 هزار ریالی را در سال جاری خواهیم داشت.

بحران آب در ایران؛ به زودی
علیرضا دائمی معاون وزیر نیرو هشدار داد در ۸۰ سال گذشته جمعیت ایران هفت برابر شده است. توسعه جمعیت، توسعه صنعت و کشاورزی و شهرنشینی را در پی دارد بنابراین ما به مرز بحران آبی نزدیک می‌شویم.

وضعیت اینترنت در ایام انتخابات
به گفته مهدی خدایی مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، این شرکت برنامه‌ریزی می‌کند در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری با برقراری بسترهای ارتباطی، شبکه امن، پایدار و مطمئن را در اختیار کاربران اینترنت قرار دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها