شناسه خبر : 5445 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: سخنگو و مدیر پروژه خرید تضمینی گندم گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون میزان خرید تضمینی گندم به شش میلیون و 671 هزار و 425 تن و به ارزش ریالی معادل 70 هزار و 750 میلیارد ریال رسید.

مهر: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت تکالیف وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خروج از رکود باید با هماهنگی مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور صورت گیرد، گفت: دولت می‌خواهد در اجرای لایحه خروج از رکود تمرکز دقیقی بر انضباط پولی داشته باشد.

ایسنا: عباس کشاورز، معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از مشکلات و چالش‌های جدی امروز بخش کشاورزی، بهره‌وری آب است که در شرایط کنونی راهی جز افزایش آن نداریم؛ در این زمینه باید از آبیاری تحت فشار حمایت کنیم و ارقام مقاوم به خشکی و زودرس را معرفی کنیم تا بتوانیم راه نجاتی برای بخش کشاورزی پیدا کنیم.

ایرنا: مدیرعامل شرکت «سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه» تعداد کدهای سهامداری در بازار سرمایه را هفت میلیون و 600 هزار کد اعلام کرد و افزود: یک میلیون کد سهامداری ظرف مدت یک سال و از خردادماه 92 تا خردادماه 93 به بورس اضافه شده است.

مهر: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور بخشنامه بودجه سال 1394 کشور را که به امضای رئیس‌جمهور رسیده به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

ایلنا: رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه امروز رقیب ما در گمرک، قاچاقچیان هستند؛ از حضور 24 سازمان در مرز و اخذ 17 نوع عوارض از فعالان اقتصادی انتقاد کرد و این‌گونه سیاست‌ها را مانع اصلی تحقق سیاست‌های تسهیل تجارت و بهبود فضای کسب و کار در کشور دانست.

تسنیم: معاون توسعه روستایی معاون اول رئیس‌جمهور گفت: وام ازدواج جوانان روستایی برابر با شهری‌هاست و وام ساخت مسکن روستایی نیز از 5/12 میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بخش زیادی از نرمش طرف غربی در مذاکرات هسته‌ای به دلیل آگاهی آنها نسبت به عدم تاثیر تحریم‌های اعمال شده و افزایش توان روزافزون کشورمان برای مقابله با این فشارها بوده است.

ایسنا: واردات نفت خام چین از ایران در ماه آگوست 2014 با حدود 30 درصد کاهش نسبت به ماه مشابه سال قبل به پایین‌ترین سطح از اکتبر 2013 تاکنون رسید.

فارس: حجم بارش‌های کشور از ابتدای سال آبی (مهرماه 92) تاکنون، به 218 میلیمتر رسیده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل هشت درصد کاهش نشان می‌دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها