شناسه خبر : 3956 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

شادا: معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد از رشد 43درصدی درآمدهای نفتی در سال 92 نسبت به سال 91 خبر داد.

فارس: رئیس اتاق بازرگانی ایران: تاثیرگذاری بسته حمایتی دولت برای خروج از رکود تورمی، زمان‌بر است و پیش‌شرط خروج از رکود بهبود فضای کسب و کار،‌ جذب سرمایه خارجی و افزایش سرمایه بانک‌هاست.

اقتصادنیوز: محمدرضا بهزادیان، رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران که کارت بازرگانی او چند سال قبل باطل شده بود، با حضور در اتاق بازگانی تهران کارت جدید خود را دریافت کرد.

ایرنا: معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری: در چهار ماه نخست سال جاری، 45 حلقه چاه نفت و گاز در میادین نفتی خشکی و دریایی حفر یا تکمیل شده است.

اقتصادنیوز: برای چهارمین هفته متوالی، قیمت لبنیات با افزایش روبه‌رو شد تا شاخص قیمت آن نسبت به یک ماه قبل با 2/8 درصد افزایش و نسبت به سال قبل با 4/27 درصد رشد مواجه شده باشد.

ایسنا: وزیر ارتباطات از احتمال انتشار اوراق قرضه برای شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

ایلنا: رئیس مرکز آمار ایران از دستور رئیس‌جمهور برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در مهرماه امسال خبر داد و گفت: برای اولین بار، سرشماری بدون کاغذ انجام می‌شود.

فارس: با اتمام بازسازی بخش فرسوده خط فرد راه‌آهن تهران-مشهد، علاوه بر افزایش ایمنی مسیر، سرعت قطارها در این مسیر از ۷۰ به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌یابد.

ایسنا: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر برداشت 500 میلیون دلار از منابع این صندوق برای تامین وام ازدواج جوانان، از نمایندگان خواست با رعایت قانون تشکیل صندوق توسعه ملی از این اقدام صرف‌نظر کنند.

فارس: رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه تاکنون 59 هزار تن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شده است، گفت: از 83 میلیارد تومان کل مطالبات چایکاران حدود 60 میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است.

ایرنا: مدیرعامل بانک ملی از پرداخت 300 هزار فقره تسهیلات ازدواج از روز ششم مرداد تا پایان شهریور‌ماه خبر داد و گفت: در این مدت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

فارس: طی سه ماه نخست امسال تعداد 85 فقره پروانه بهره‌برداری معدنی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 25/6درصدی نشان می‌دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها