شناسه خبر : 3822 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبر

چاپ دوم راهنمای فروش

کتاب «راهنمای فروش موفق» که پیش از این به بازار عرضه شده بود به چاپ دوم رسید. کتاب «راهنمای فروش موفق» از سری کتاب‌های کاربردی مدیریتی انتشارات Mc Graw - Hill، نوشته لیندا ریچاردسون است که با ترجمه علی محمدنیا با حمایت مالی گروه مشاوران ایدرون و گروه صنعتی دژان توسط نشر مهرگان دانش به چاپ رسید.

چاپ دوم راهنمای فروش
کتاب «راهنمای فروش موفق» که پیش از این به بازار عرضه شده بود به چاپ دوم رسید. کتاب «راهنمای فروش موفق» از سری کتاب‌های کاربردی مدیریتی انتشارات Mc Graw-Hill، نوشته لیندا ریچاردسون است که با ترجمه علی محمدنیا با حمایت مالی گروه مشاوران ایدرون و گروه صنعتی دژان توسط نشر مهرگان دانش به چاپ رسید. نویسنده در این کتاب به نوعی یک دوره «تربیت فروشنده» در قالب نکات کاربردی ارائه می‌کند. این کتاب اخیراً به چاپ دوم رسیده است.

همایش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در بازار مسکن
این همایش 42 مهرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود. این همایش که به همت روزنامه دنیای اقتصاد سرپرستی خراسان رضوی برگزار خواهد شد به محورهایی چون عوامل موثر بر رضایت مشتری و ملاک‌های ارزیابی کیفیت خدمات در بازار املاک و مستغلات، الگوهای بازاریابی املاک و مستغلات، پردازش اطلاعات، سلسله مراتب تاثیر پذیرش و نوآوری، اهداف عرضه‌کنندگان و خریداران در بازار مسکن، الزامات عرضه‌کنندگان و حقوق مشتری در بازار املاک و ... می‌پردازد. محمد بلوریان تهرانی و هادی کوزه‌چی از سخنرانان این همایش هستند که هر کدام به موضوعات متفاوتی در بازار مسکن می‌پردازند. اطلاعات بیشتر در مورد این همایش در سایت www.easteconomy.ir/seminar در دسترس است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها