شناسه خبر : 3047 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبرهای کوتاه

گروه بین‌الملل پیشگامان در سایت خود خبر داد در اولین روز از ماه مهر سال جاری همایش مدیر شایسته(Conference of Competent Manager) را برگزار خواهد کرد.

برگزاری همایش مدیر شایسته
گروه بین‌الملل پیشگامان در سایت خود خبر داد در اولین روز از ماه مهر سال جاری همایش مدیر شایسته (Conference of Competent Manager) را برگزار خواهد کرد. این همایش با هدف بررسی نتایج مورد انتظار استقرار شایسته‌سالاری در بنگاه‌های اقتصادی ایران و ارائه نتایج دستاوردهای پژوهشی محققان در خصوص راهکارهای جایگزینی نظام مدیریت مبتنی بر علوم روز مدیریت به جای مدیریت سنتی برگزار خواهد شد. محورهای این همایش نیز بنا به اعلام برگزارکنندگان آن تعالی منابع انسانی، نوآوری و خلاقیت، اثربخشی و بهروزی و تفکر استراتژیک خواهد بود. این همایش با حمایت ویژه مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصان ایران در مرکز اجلاس بین‌المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

تعویق برگزاری همایش بزرگان مذاکرات تجاری ایران
همایش ملی بزرگان مذاکرات تجاری که قرار بود به همراه کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره در ایران در ماه گذشته برگزار شود به تعویق افتاد. این همایش در نظر داشت با دعوت از بزرگان فن مذاکره و برگزاری کارگاه آموزشی به مدیران بنگاه‌های اقتصادی مهارت‌های مذاکرات تجاری را آموزش دهد و از چند ماه قبل ثبت‌نام را نیز برای حضور در این همایش آغاز کرده بود، اکنون اطلاع داده که زمان و مکان برگزاری این همایش تغییر کرده است و اطلاعات آن به زودی اعلام خواهد شد. به گفته برگزارکنندگان، این همایش و کارگاه‌های مربوط به آن، همزمان با چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی ایران 1404 برگزار خواهد شد. ضمناً اعلام شده ثبت‌نام‌هایی که صورت گرفته به قوت خود پابرجاست.

همایش بین‌المللی مدیریت
دست‌اندرکاران همایش بین‌المللی مدیریت نیز زمان ارسال مقالات برای این همایش را تا پایان مهرماه تمدید کرده‌اند. این همایش قرار است آذرماه سال جاری برگزار شود و مفاهیم و حوزه‌های مختلف مدیریتی چون مدیریت فرهنگی و فرهنگ ‌سازمانی، مدیریت مالی و سازمان‌های اقتصادی، مدیریت اطلاعات، حقوق و مدیریت، مدیریت صنعتی و اجرایی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه و بازاریابی، مدیریت اسلام، کارآفرینی، مدیریت سبز، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت استراتژیک و مسوولیت اجتماعی را پوشش دهد. مدیران این همایش اعلام کرده‌اند هر مقاله حداکثر 12 روز بعد از ارسال مورد داوری قرار می‌گیرد و نتیجه به فرستنده مقاله اعلام می‌شود.

اولین همایش ملی مدیریت دانش
ششم و هفتم دی‌ماه سال جاری نیز سالن همایش‌های دانشگاه افسری امام علی (ع) میزبان اولین همایش ملی مدیریت دانش است. این همایش که با حمایت چندین دانشگاه برگزار می‌شود شامل محورهایی چون مدیریت دانش در حوزه‌های مختلفی چون بانکداری، درمان و سلامت، دیپلماسی و... است. آنچه مشخص است در این همایش مساله مدیریت جهادی نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است. در کنار این همایش، کارگاه آموزشی استراتژی‌های مدیریت دانش، فرهنگ‌سازی مدیریت دانش، الگوهای پیاده‌سازی و تجربیات موفق مدیریت دانش و ابزارهای پیاده‌سازی مدیریت دانش نیز برگزار می‌شود. تا پایان آبان‌ماه سال جاری نیز مقالات علاقه‌مندان در این حوزه را می‌پذیرند و مورد داوری قرار می‌دهند. آخرین مهلت ثبت‌نام در این همایش نیز 25 آذرماه اعلام شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها