شناسه خبر : 2327 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: لایحه «سیاست‌های اقتصادی خروج غیرتورمی از رکود» روز سه‌شنبه در جلسه فوق‌العاده هیات دولت به ریاست حسن روحانی تصویب شد.

مهر: طرح استاد-شاگردی نوین که در سال 90 به تایید دولت دهم و مجلس وقت رسیده بود، تنها امکان جذب سه هزار متقاضی شغل را فراهم کرد؛ در صورتی که مقامات دولت سابق مدعی بودند این طرح می‌تواند زمینه مناسبی برای تحقق 5/2 میلیون فرصت شغلی باشد.

فارس: دوشنبه گذشته وزارت ارتباطات مجوز ارتقای پروانه به نسل3 و بالاتر را رسماً به اپراتور تلفن همراه ایرانسل ارائه کرد. هنوز مجوزی درباره خدمات نسل 3 و بالاتر به همراه اول داده نشده است.

ایرنا: حسین عبده‌تبریزی، نماینده دولت در شورای بورس در دفاع از بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود تورمی گفت: بدهی‌هایی که از گذشته برای این دولت به ارث مانده، چالشی جدی برای خروج از رکود است.

اقتصادنیوز: مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: بدهکاران بانکی بالای 100 میلیارد تومان 61 نفر هستند که با 15 هزار میلیارد تومان بدهی 19 درصد کل بدهکاران تسهیلات غیرجاری را شامل می‌شوند.

ایلنا: سرپرست فرودگاه‌های کشور: با برنامه‌ریزی‌های جدید تا پایان سال جاری، همه پروازهای فرودگاه مهرآباد قبل از ساعت 12 شب انجام می‌شود و فرودگاه از 12 شب تا 6 صبح تعطیل خواهد بود.

مهر: وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با عمر بوگارا، نماینده بانک جهانی ضمن ابراز تاسف از کاهش سطح همکاری‌های ایران و بانک جهانی طی چند سال گذشته، به ویژه در زمینه وام‌دهی گفت: با توجه به اینکه ایران جزو سهامداران بانک جهانی است، بنابراین حق دارد از منافع و حق مالکیت خود در بانک جهانی منتفع شود.

ایرنا: رئیس اداره خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرد بعد از دو سال رکود، رشد اقتصادی ایران امسال به 5/1 درصد ارتقا یابد.

فارس: رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس از افزایش یک‌درصدی نرخ سود اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: از اول مردادماه جاری نرخ سود از 15 به 16 درصد افزایش یافته است.

مهر: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بانک‌های ملی، پارسیان و تجارت را دارای بیشترین معوقات بانکی اعلام کرد.

اقتصادنیوز: اگرچه ارزش کل صادرات ایران در سه‌ماهه نخست امسال بیش از 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می‌دهد، اما ارزش صادرات ایران به همسایگانش در این مدت 4/1 درصد کاهش یافته است.

فارس: پایگاه خبری صدای روسیه از تهیه پیش‌نویسی برای پذیرش ایران و چند کشور دیگر به عنوان اعضای ثابت پیمان همکاری‌های شانگهای خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها