شناسه خبر : 20431 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی از تصمیمات جدید دولت برای بخشودگی جرایم مالیاتی خبر داد و گفت: بر اساس یکی از مواد مصوبه اخیر هیات وزیران، جرایم قابل بخشش مالیات بنگاه‌های تولیدی که ظرف شش‌ماه پس از ابلاغ این تصویب‌نامه، اصل بدهی مالیاتی قطعی خود را پرداخت کنند، بخشوده می‌شود.

ایسنا: در شهریورماه امسال تولید انواع خودرو سواری با رشدی 1/73درصدی از 56 هزار و 175 دستگاه در شهریورماه 1392 به 97 هزار و 255 دستگاه افزایش یافت؛ تولید انواع خودرو در شش‌ماهه نخست امسال نیز 3/74 درصد افزایش یافته است.

اقتصادنیوز: حمید حسینی، عضو هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران از دریافت نامه‌ای خبر داده که گویای راه‌اندازی اتاق بازرگانی مشترک ایران و آمریکا در واشنگتن است.

مهر: معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هنوز به راهکاری برای حذف یارانه اقشار پردرآمد نرسیده‌ایم، بر همین اساس دولت به مدت طولانی یارانه‌ای را که دیگران بنا گذاشته‌اند، باید پرداخت کند و چاره‌ای جز آن ندارد، گفت: دولت طرحی را در دست بررسی دارد که بر مبنای آن، قیمت آب در فصول تابستان و پاییز متفاوت از دیگر مقاطع سال باشد.

ایسنا: شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ با هدف آگاهی‌بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، نیروی «پلیس آب» تشکیل داده و این طرح را به صورت جدی و نه آزمایشی اجرایی کرده است.

مهر: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی اقتصاد دنیا که اوضاع متلاطمی را پیش‌رو دارد، تدوین برنامه‌های توسعه‌ای چندان کارساز نیست، گفت: به نظر می‌رسد دولت باید به جای تمرکز بر تدوین برنامه ششم توسعه، دقت نظر بیشتری بر تهیه قوانین بودجه سنواتی و برنامه‌های اقتصادی کوتاه‌مدت داشته باشد.

ایسنا: محمود بهمنی، رئیس سابق بانک مرکزی گفت این بانک در پرونده بابک زنجانی و بخش فروش نفت دخالتی نداشته است.

اقتصادنیوز: برای دومین ماه پیاپی، صادرات میعانات گازی ایران در شهریورماه امسال با کاهشی نسبتاً شدید روبه‌رو شد و ارزش آن به کمتر از 660 میلیون دلار رسید.

ایرنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ظرفیت تولید فولاد خام کشور از 17 میلیون تن فعلی طی چهار سال آینده به 40 میلیون تن خواهد رسید.

مهر: مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران با تایید تغییر فرمول فروش نفت ایران و تاکید بر اینکه ایران به دنبال وارد شدن به جنگ کاهش قیمت نفت یا رقابت با عربستان نیست، اعلام کرد: ایران به دلیل کاهش تقاضا اقدام به تغییر فرمول فروش نفت خود در بازار کرده است.

ایسنا: مدیرکل اکتشافات معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: تنها برای هفت درصد کل مساحت کشور پروانه اکتشاف صادر شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها