شناسه خبر : 20312 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: وزیر نفت با بیان اینکه تعداد افرادی که در صنعت نفت حقوقشان بر اساس مصوبه هیات وزیران محدود شده به زحمت به ١٢٠ نفر می‌رسند، میزان حقوق دریافتی خود را ١٠ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان نیز براساس همین مصوبه قرار است کاهش پیدا کند.
صداوسیما: بانک مرکزی بانک‌ها را موظف کرد از مردادماه جاری نسبت به پرداخت ماهانه 150 هزار فقره وام ازدواج با یک ضامن معتبر اقدام و هر 15 روز آمار و عملکرد خود را در این زمینه به این بانک ارسال کنند.
ایلنا: ‌محمد طبیبیان در مورد پرداخت وام 10 میلیون‌تومانی ازدواج اظهار داشت: مصوبه مجلس برای پرداخت وام 10‌میلیونی ازدواج با بهره چهار درصد و دوره چهارساله تنها یک بذل و بخشش‌ کاغذی است .
تسنیم: مدیر‌عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با 10 درصد صرفه‌جویی روزانه در مصرف گاز سالانه شش تا هفت میلیارد دلار درآمد ارزی عاید کشور می‌شود.
ایسنا: رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تنها پنج درصد از مسائل مربوط به قاچاق مربوط به اصناف است، گفت: متاسفانه بیشترین هجمه در مورد بحث قاچاق به اصناف وارد می‌شود.
ایلنا: محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بانک‌ها باید 40 درصد از منابع خود را به دادن تسهیلات به واحدهای صنعتی اختصاص دهند اما اکنون این رقم 29 درصد است.
صداوسیما: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در 9 سال اخیر میزان جذب سرمایه‎گذاری خارجی در کل مناطق آزاد 350 میلیون دلار بوده است.
مهر: قائم‌مقام وزیر صنعت از حذف سقف حقوق برای دریافت کارت خرید کالاهای ایرانی خبر داد و گفت: سقف اعتباری کارت‌ها هم از شش میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.
تسنیم: وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که خرید گندم امسال از مرز ۱۰ میلیون تن خواهد گذشت و قطعاً تراز بین تولید گندم و مصرف کشور مثبت و ذخایر گندم کشور نیز اضافه خواهد شد.
ایرنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از امضای قرارداد بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور با ظرفیت 30 مگاوات در این استان خبر داد و گفت: این نیروگاه با مشارکت و سرمایه‌گذاری مستقیم کشورهای سوئیس و ایتالیا و با سرمایه 40 میلیون یورو ساخته خواهد شد.
مهر: رئیس اداره استاندارد تهران گفت: پنج هزار مورد آزمون بر روی نازل‌های سوخت در جایگاه‌های استان تهران انجام شده که بر اساس آن، کمتر از یک درصد جایگاه‌ها کم‌فروشی می‌کنند.
فارس: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: پالایشگاه‌های نفتی و گازی و همه پتروشیمی‌ها، بورس و شرکت‌های بازرگانی مرتبط با این واحدها اگر فروش مستقل داشته باشند باید به سامانه ثبت الکترونیکی معاملات نفتی (ثامن) متصل شوند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها