شناسه خبر : 20144 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: به‌زودی 5/1 تا ۲ میلیون کارگر بسته‌های غذایی و معیشتی ماه مبارک رمضان را از کارفرمایان خود دریافت می‌کنند اما نمایندگان کارگران می‌گویند دولت اگر بخواهد می‌توان این کمک‌ها را برای ۱۳ میلیون کارگر ارائه کرد.

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه وزارت اقتصاد به هیچ‌وجه به بانک‌ها و سایر اشخاص تکلیفی در مورد بازار سرمایه نمی‌کند و پیش از این هم ‌چنین کاری نکرده است؛ گفت: هم‌اکنون موعد خرید سهام است.

ایلنا: مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی در 12 ماه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال 94 را معادل 1/13 درصد اعلام کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته (4/13 درصد) کاهش نشان می‌دهد.

صدا‌و‌سیما: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان پیمانکار ساخت آزادراه تهران-شمال گفت: قطعه اول آزادراه تهران‌-‌شمال سال آینده به پایان می‌رسد و قطعه دوم نیز تا ابتدای سال ۹۷ آماده خواهد شد.

ایلنا: وزیر نفت با بیان اینکه دونرخی بودن بنزین در گذشته فسادهای بسیاری را باعث می‌شد، تاکید کرد: برخی شایعات که در مورد افزایش دوباره مصرف سوخت وجود دارد به هیچ‌وجه صحت ندارد.

ایرنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال تولید خودرو سواری با رشد 3/28درصدی نسبت به مدت مشابه سال 93 به رقم 150 هزار و 556 دستگاه رسید.

تسنیم: در حالی سال ۹۴ سال پایانی برنامه پنجم توسعه محسوب می‌شود که همزمانی آن با انتخابات مجلس، ارائه قانون بودجه ۹۵ و نهایی نشدن برنامه ششم در دولت این احتمال را تقویت می‌کند که برنامه پنجم برای یک سال دیگر تمدید شود.

مهر: یک ماه پس از اعلام پر شدن سد لتیان در شرق تهران، حالا مدیرعامل آب منطقه‌ای البرز اعلام کرده مخزن سد کرج واقع در غرب تهران نیز تقریباً پر شده و به بیشترین میزان در سال‌های اخیر رسیده است؛ این سد هم‌اکنون ۱۷۸ میلیون مترمکعب آب ذخیره کرده و حجم نهایی مخزن آن ۱۸۳ میلیون مترمکعب است.

ایسنا: حذف یارانه پردرآمدها در حالی مدتی است به طور رسمی کلید خورده و اعلام حذف یارانه میلیاردرهای تهرانی شائبه سرکشی احتمالی به حساب‌های بانکی را برای شناسایی ایجاد کرده است که قائم‌مقام بانک مرکزی هرگونه مراجعه دولت برای چک کردن حساب‌های بانکی مردم را رد کرد.

ایسنا: رئیس سازمان ملی استاندارد از واگذاری مسوولیت نظارت بر کیفیت بنزین به این سازمان خبر داد و گفت: بر اساس بررسی‌هایی که در سال جاری انجام داده‌ایم، نتایج کیفیت بنزین به زودی اعلام می‌شود و فعلاً نگرانی چندانی نسبت به کیفیت بنزین نداریم.

فارس: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ظرفیت فرودگاه امام تا سه سال آینده به سالانه 30 میلیون نفر افزایش می‌یابد، گفت:‌ ترمینال زیارتی «سلام» در این فرودگاه تا 14 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها