شناسه خبر : 19767 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح جامع برخورد با سیگار قاچاق که 20 برند معروف را شامل می‌شود، در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصویب و نهایی شد. بر اساس این طرح، برخورد از مرزها آغاز می‌شود و تا توزیع در پشت ویترین ادامه دارد.

صداوسیما: وزیر راه ‌و شهرسازی در دیدار با همتای افغانی خود گفت: راه‌آهن ایران به افغانستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ایسنا: معاون نظارت بانک مرکزی از احتمال واگذاری موسسه اعتباری منحله «میزان» به مجموعه‌ای از شرکت‌های خارجی فعال در داخل کشور خبر داد.

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه افتتاحیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در لیما، پایتخت پرو، همکاری با موسسات توسعه‌ای بین‌المللی را از اولویت‌های کشور دانست و گفت: فصل جدیدی از ارتباطات اقتصادی ایران با کشورهای جهان گشوده شده است.

مهر: همزمان با پایان طرح استراتژیک تعمیرات اساسی خطوط لوله زیرزمینی در پایانه خارک، بزرگ‌ترین پایانه نفتی ایران در خلیج فارس آماده لغو تحریم‌ها و صدور دستور افزایش تولید و صادرات نفت کشور شده است.

ایلنا: اکبر ترکان، مشاور عالی رئیس‌جمهور با اشاره به کمپین نخریدن خودرو صفر داخلی گفت: در این‌باره حق با مردم و مشتریان است، اما از مصرف‌کنندگان تقاضا داریم به خودروسازان فرصت دهند.

تسنیم: سخنگوی دولت گفت: در زمینه کاهش نرخ سود بانکی هر سه دستگاه بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هم‌نظر هستند و بانک مرکزی به‌عنوان مجری این‌کار خواهان کاهش تدریجی نرخ سود است.

فارس: معاون اول رئیس‌جمهور، اساسنامه صندوق تثبیت بازار سرمایه را که به تصویب هیات وزیران رسیده، برای اجرا به وزارت اقتصاد، سازمان مدیریت، بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی ابلاغ کرد.

مهر: معاون وزیر نیرو با بیان اینکه دیگر ظرفیت جدیدی برای سدسازی در ایران وجود ندارد، گفت: شاید بتوان با رعایت مسائل زیست‌محیطی، برای جلوگیری از ورود آب قابل شرب به خلیج فارس و دریای عمان در جنوب سد ساخت.

تسنیم: رئیس سازمان توسعه تجارت از پیشنهاد آزاد شدن واردات خودروهای بیشتر از 2500 سی‌سی به دولت خبر داد و گفت: خودروهای بالای 2500 سی‌سی لزوماً خودرو لوکس به حساب نمی‌آیند و تنها قیمت ملاک لوکس بودن آنهاست.

فارس: آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار با رئیس ‌سازمان امور مالیاتی با اشاره به اهمیت مالیات در اقتصاد کشور، اظهار کرد: مردم باید پرداخت مالیات را جزو هزینه‌های زندگی خود بدانند.

ایرنا: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما تا پایان امسال اعمال می‌شود، اما این امر لزوماً به معنای افزایش قیمت‌ها نیست.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها