شناسه خبر : 19019 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: کل سرمایه موجود در کشور یک میلیون و 300 هزار میلیارد تومان و نرخ استهلاک این سرمایه‌ها -در صورتی که از آنها بهره‌گیری نشود- برابر با چهار درصد است.

تسنیم: یک شرکت آمریکایی توافقنامه اولیه‌ای برای سرمایه‌گذاری ۱/۱۷۵ میلیارد دلار در ایران برای اجرای پروژه تجاری مشترک به منظور تبدیل زباله به برق را به امضا رسانده است.

تسنیم: مصباحی‌مقدم: دولت شجاعت به خرج دهد و یارانه ۱۰ میلیون نفر پردرآمد را حذف کند.

ایسنا: معاون اقتصادی وزیر اقتصاد: در زمینه انصراف از یارانه‌ها دولت سعی می‌کند تا جایی که امکان انصراف اختیاری باشد، از این مکانیسم استفاده کند.

فارس: معاون سازمان امور مالیاتی: تاکنون بیش از یک میلیون اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی دریافت کرده‌ایم.

ایلنا: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: در سال جاری 800 میلیون دلار ارز مبادله‌ای به تعاونی‌های مرزنشین اختصاص یافته است.

ایسنا: اجرای طرح برقی کردن خط آهن تهران-‌مشهد با استفاده از تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) در جلسه شورای اقتصاد با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به تصویب رسید.

تسنیم: نماینده کارگران در شورای عالی اشتغال از پیشنهاد وزیر صنعت برای جذب سرباز وظیفه در واحدهای صنعتی برای حل مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار خبر داد.

مهر: معاون اول رئیس‌جمهور: قرار است با استفاده از منابع بانک‌ها، منابع خارجی، فاینانس و دیگر راهکارها شرایط لازم برای خروج از رکود فراهم شود و امیدواریم برنامه‌های آن تا پایان تیرماه اعلام شود.

ایسنا: انتقال وجه بیش از سه میلیون تومان در روز از طریق دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر شد.

فارس: حجم آب مصرفی شهروندان تهرانی از ابتدای امسال تاکنون، از مرز 300 میلیون متر‌مکعب فراتر رفت.

ایسنا: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از ابطال کارت سوخت خودروهای فرسوده شخصی با سن 25 سال به بالا و موتورسیکلت‌های بالاتر از 10 سال خبر داد.

واحد‌مرکزی‌خبر: وزیر اقتصاد در مجلس: پارسال ۹۲ درصد از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها صرف اعطای وام به مردم شده است.

مهر: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، موجودی فعلی این صندوق را 40 میلیارد و 168 میلیون دلار اعلام کرد.

ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی: بانک مرکزی اسکناس چاپ می‌کرد و به بانک مسکن می‌داد!

تسنیم: طبق ابلاغیه معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور، یک میلیارد ریال از بودجه نهاد ریاست‌جمهوری، ۵۰۹ میلیون ریال از بودجه مجمع تشخیص و دو میلیارد ریال از بودجه سازمان تبلیغات اسلامی کسر خواهد شد.

ایسنا: مدیر کل فرودگاه امام خمینی(ره) از انجام کلیه پروازهای حج تمتع سال جاری در این فرودگاه خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید