شناسه خبر : 18846 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: سخنگوی دولت اعلام کرد احکام دائمی برنامه ششم توسعه در دولت تهیه شده و در اولین جلسه مجلس در این هفته تقدیم مجلس می‌شود.

ایرنا: رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد بانک مرکزی به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های تولید آمارهای لازم برای رصد کردن برنامه ششم توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی، سال 1395 را به عنوان سال تجدید نظر در سال پایه شاخص‌های اقتصادی انتخاب کرده است.

مهر: دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن اعلام کرد: سیر نزولی قیمت حقیقی مسکن در صورت ادامه ثبات قیمت در سال 13۹۴، ادامه می‌یابد به طوری که قیمت حقیقی مسکن در شهریور سال ۱۳۹۴ برابر با قیمت اسمی در فروردین ۹۰ است.

خبرآنلاین:‌ در آخرین جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی، مدیران عامل و تصمیم‌گیران بانک‌ها توافق کردند از این پس هزینه ارسال پیامک بانکی از صاحبان حساب دریافت شود.

تسنیم: مدیرعامل بانک ملی گفت: اکنون 9 هزار میلیارد تومان کالا در انبارها انباشته شده است و نقدینگی که در جامعه وارد می‌شود برای به حرکت درآوردن این میزان انباشت کالاست.

فارس: پس از بارها اختلال فنی این بار مدیرعامل تلگرام مدعی شد محدودیت تلگرام در ایران عمدی است اما وزارت ارتباطات این ادعا را رد کرده است.

ایرنا: وزیر نفت به شرکت‌های خارجی که تمایل به حضور در صنعت نفت ایران را دارند، توصیه کرد از دلالان و افراد فاسدی که می‌خواهند خون ملت را بمکند، فاصله بگیرند.

فارس: وزیر نیرو طی دستوری جدید به معاون خود در امور برق و انرژی که رونوشت آن به وزیر کشور نیز ارائه شده است، با پیش‌بینی زمستانی سخت و پربارش از هوشنگ فلاحتیان خواسته است نسبت به ذخیره سوخت مایع کافی در نیروگاه‌ها اقدام کند.

تسنیم: رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی در دستور کار جدی دولت قرار دارد، گفت: از طرف سازمان تجارت جهانی چراغ سبز لازم برای پیوستن ایران به این سازمان داده شده است و وزارت امور خارجه موضوع را دنبال می‌کند.

ایسنا: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل از برنامه‌ریزی برای ورود 15 فروند هواپیمای جدید به کشور تا پایان سال میلادی ۲۰۱۵ خبر داد.

صداوسیما: معاون توسعه سازمان ملی استاندارد از شناسایی 240 مورد جعل علامت استاندارد و 410 مورد جعل برچسب مصرف انرژی در یک سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فارس: دبیر انجمن برنج گفت: با افزایش حدود ۳۰۰ هزارتنی تولید برنج در سال جاری، تولید این محصول به حدود دو میلیون تن رسید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها