شناسه خبر : 18398 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

اخبار کوتاه

شورای پول و اعتبار در تازه‌ترین جلسه خود افزایش سقف وام قرض‌الحسنه به ۱۵ میلیون تومان با یک ضامن را تصویب کرد.

افزایش وام قرض‌الحسنه
شورای پول و اعتبار در تازه‌ترین جلسه خود افزایش سقف وام قرض‌الحسنه به ۱۵ میلیون تومان با یک ضامن را تصویب کرد.

چک‌ الکترونیکی می‌شود
ناصر حکیمی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی گفت: الکترونیکی کردن چک در دستور کار بانک مرکزی است و در تلاشیم این کار را تا پایان سال انجام دهیم.

وام خوداشتغالی: 20 میلیون
مهدی حسین‌نژاد مدیر‌عامل صندوق مهر امام رضا(ع) با بیان اینکه وام خود‌اشتغالی 20 میلیون تومان شده، ‌گفت: امسال 9 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده است.

جزییات زیان چهار هزار‌میلیاردی خودروسازان
دبیر انجمن خودروسازان از زیان چهار هزار میلیارد‌تومانی خودروسازان در سال 1391 خبرداد و گفت: ایران خودرو دو هزار میلیارد تومان، سایپا 1600 میلیارد تومان و سایر خودروسازان 400 میلیارد تومان در یک‌سال گذشته ضرر و زیان کردند.

ثبات مالیات بر ارزش افزوده بنزین و سیگار
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات ارزش افزوده بنزین و سیگار افزایش نیافته و از زمان تصویب و اجرای قانون در سال 1387 تاکنون یکسان است.

صادرات محصولات پتروشیمی آزاد شد
معاون وزیر نفت با تشریح ساز و کار جدید صادرات محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری ایران، از صادرات 13میلیارد دلار محصولات پتروشیمی به بازارهای چهار گوشه جهان تا پایان سال 1392 خبر داد.

واردات گوسفند زنده با پرواز چارتر
محمدرضا قادری مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: بعضاً دیده شده که برای واردات گوسفند زنده به کشور از پروازهای چارتر استفاده می‌شود.

اشتهای بالای ایرانی‌ها برای خرید«پورشه»‌
به گفته داوود منظور معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی هنوز تقاضا برای خرید پورشه و مازراتی در کشور بسیار بالاست.

تولید سوسیس و کالباس با گوشت هندی
مجید آدشی نایب‌ رئیس اتحادیه واردکنندگان محصولات پروتئینی از استفاده از گوشت وارداتی هندی برای تولید کالباس و سوسیس خبر داد.

استفاده از ذخایر بانک مرکزی ممنوع شد
جعفر قادری سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: طبق مصوبه تلفیق استفاده از ذخایر بانک مرکزی و منابع صندوق توسعه ملی به جز موارد مشخص‌شده در قانون، برای تامین بودجه کشور به هر شکلی ممنوع شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها