شناسه خبر : 17970 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خانه‌ملت: رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تغییر نرخ سود بانکی انجام شده، عنوان کرد: باید هر چند وقت یک‌بار گزارشی در شورای پول و اعتبار مطرح شود و بعد در رابطه با تغییر نرخ تصمیم‌گیری کنیم. اما الزاماً قرار نیست که کاهش نرخ سود داشته باشیم.

تسنیم: بالغ بر ۱۳۶۳ هزار میلیارد ریال سهم دولتی در ۱۵ سال گذشته واگذار شده که 2 /36 درصد آن در ۳۰ ماه گذشته انجام شده است.

اقتصادنیوز: هیات دولت عصر یکشنبه در جلسه‌ای به ریاست حسن روحانی، علی عابدزاده را به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تعیین و از زحمات رئیس قبلی تشکر کرد.

ایسنا: قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بعد از 13 سال مجدداً کمیسیون مشترک اقتصادی را با یکی از کشورهای اروپایی یعنی اتریش تشکیل خواهیم داد، اظهار کرد: به زودی معاون وزیر اقتصاد اتریش به همراه معاون وزیر تکنولوژی این کشور در رأس یک هیات به ایران می‌آیند تا مقدمات برپایی کمیسیون مشترک اقتصادی را در ایران فراهم کنیم.

مهر: مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان ایران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال یک تن خاویار پرورشی در کشور تولید شود، گفت: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم خاویار درجه ‌یک حدود ۲۰ میلیون تومان است.

تسنیم: وزیر اقتصاد گفت: ۲۲ میلیارد دلار به‌عنوان وثیقه تامین مالی خارجی در کشور چین داریم که اگر تحریم‌ها نیز برطرف شود، این وجه قابلیت استفاده ندارد.

ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای قانون رفع موانع تولید طی سه ماه آینده خبر داد و اذعان کرد افزایش مالیات بر ارزش افزوده فشاری ایجاد کرده و اصناف، تولیدکنندگان و صادرکنندگان مشکلاتی در این زمینه دارند اما به هر حال قانون است و باید اجرا شود.

ایرنا: ابوالفضل اکرمی، مدیر دفتر اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه دولت یازدهم انضباط پولی را در اولویت قرار داده است، گفت: نرخ رشد مطلوب حجم نقدینگی با توجه به اهداف کنترل نرخ تورم و رونق تولید و خروج غیرتورمی از رکود در اقتصاد ایران 16 تا 17 درصد برآورد می‌شود.

صداوسیما: مدیرکل دفتر گواهینامه‌ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بیش از ۹۰ درصد خلبانان شرکت‌های هواپیمایی داخلی ایرانی هستند و آمار کمک‌خلبانان غیرایرانی نیز به صفر رسیده است.

فارس: در حالی که رسانه‌های خارجی از ورود شرکت‌های چینی و ژاپنی برای توسعه میدان نفتی آزادگان خبر می‌دهند، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و توسعه نفت (متن) گفت: همه مناقصات را برگزار کرده‌ایم و اساساً از کار آزادگان چیزی نمانده که کسی بخواهد در آن وارد شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها