شناسه خبر : 17760 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمار شاغلان کشور را 22 میلیون و 500 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 16 میلیون نفر در مشاغل رسمی مشغول به کار هستند و شش میلیون و 500 هزار نفر مشاغل غیررسمی دارند.
صدا‌و‌سیما: رئیس اتاق اصناف از آمادگی تشکل‌های صنفی برای ایجاد حدود 400 هزار فرصت شغلی در صنوف مختلف طی سال 1395 خبر داد.
فارس: رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه در تهران بیش از یک میلیون پلاک رسمی وجود دارد که بیش از ۲۰۰ هزار پلاک آن در بافت فرسوده واقع شده‌اند، گفت: با بررسی‌ها و مطالعات میدانی در چهار منطقه تهران، مشخص شد که اگر در تهران زلزله هفت ریشتری رخ دهد، بیش از ۸۰۰ هزار نفر جان خود را از دست خواهند داد.
ایرنا: معاون مرکز آمار ایران گفت: تعداد افراد دارای درآمد بدون کار در کشور در طول سال‌های 1384 تا 1394 با رشد 4 /2 برابری از یک میلیون و 968 هزار نفر در سال 1384 به چهار میلیون و 769 هزار نفر در سال 1394 رسیده است.
تسنیم: حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با اعلام اینکه تنها 7 /8 درصد سهام بورس ایران دست مردم است، گفت: فقط حدود ۱۷ درصد از واگذاری‌های اصل ۴۴ به بخش خصوصی بوده است.
ایرنا: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تامین رفاه مردم و توسعه ملی یکی از اهداف اصلی دولت است، گفت: متاسفانه استفاده تجاری از زمین در شهرها سبب شده است کیفیت زندگی در بیشتر شهرهای کشور تنزل پیدا کند.
صدا‌و‌سیما: الهام امین‌زاده، معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اصول قراردادهای جدید نفتی قابل دفاع است، گفت: بدون تردید قراردادهای جدید نفتی، قراردادی برد-برد است.
مهر: رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره واردات خودرو شورولت به ایران گفت: این خودروهای تولید کره جنوبی با وجود ثبت سفارش، به دلیل ممنوعیت ورود، وارد گمرک نشده و همه آنها برگشت داده شد.
خبرآنلاین: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز جمع‌آوری هواپیماهای اسقاطی از فرودگاه‌ها خبر داد و گفت: البته این کار یک اقدام تدریجی است و به یکباره امکان‌پذیر نیست.
ایلنا: حسین قضاوی، معاون امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیش‌بینی کرد نرخ تورم سالانه در پایان خرداد تک‌رقمی شود.
صدا‌و‌سیما: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سال 1392 مصرف پنج فرآورده یارانه‌ای مایع در کشور روزانه 247 میلیون لیتر بود که در سال 1394 این رقم با 50 میلیون لیتر کاهش روزانه به 196میلیون لیتر رسید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها