شناسه خبر : 17626 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر نفت با بیان اینکه قیمت نفت در بودجه سال آینده بشکه‌ای 40 دلار پیشنهاد شده است، درباره امکان کاهش بیشتر قیمت نفت و فروش در زیر بشکه‌ای 40 دلار اظهار داشت: نمی‌توان از قبل خودمان علائم بدی را به بازار منتقل کنیم و سعی شده نزدیک‌ترین و امکان‌پذیرترین قیمت برای نفت در بودجه پیشنهاد شود.

تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه دوساله می‌توانیم عضو سازمان تجارت جهانی شویم، گفت: ملحق نشدن ایران به سازمان تجارت جهانی یقیناً بر اساس توانمندی نبوده بلکه مساله‌‌ای سیاسی است و امیدوارم آمریکا کارشکنی نکند.

صداوسیما: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: آمار قاچاق در مناطق مختلف کشور متفاوت است اما به طور متوسط 15 تا 22 درصد طلای موجود در بازار قاچاق است.

فارس: مدیر اداره صادرات بانک مرکزی با بیان اینکه سیاست همگرایی نرخ‌های ارز رسمی و بازار آزاد (یکسان‌سازی نرخ ارز) در سال آینده ادامه می‌یابد، گفت: نرخ محاسباتی بودجه محدودیتی برای اجرای این برنامه بانک مرکزی ایجاد نمی‌کند.

تسنیم: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، از ورود ۱۰ فروند هواپیما تا پایان سال به کشور خبر داد.

تابناک: آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد مجموع مطالبات سیستم بانکی از بخش‌های دولتی و غیردولتی در بهار 94 به 797 هزار و 340 میلیارد تومان رسیده است. این مطالبات نسبت به سال 90 بالغ بر 91 درصد بیشتر شده است.

ایرنا: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گزارش دستگاه‌های نظارتی، کمیسیون انرژی مجلس، کیفیت بنزین وارداتی را تایید می‌کند.

صداوسیما: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: همه شرکت‌هایی را که بالای ۵۰ درصد سهام آنها واگذار می‌شود، سالانه دو بار بازرسی می‌کنیم.

مهر: قائم‌مقام شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سال ۹۵ به عنوان سال ساخت اقتصاد ایران نام برد و گفت: با توجه به سقوط آزاد قیمت نفت وکاهش درآمدهای نفتی دولت سال آینده توان پرداخت یارانه نقدی را نخواهد داشت.

ایسنا: طی نزدیک به یک‌سالی که از آغاز اجرای طرح چکاوک در شبکه بانکی گذشته، بانک مرکزی هیچ آماری در رابطه با میزان چک‌های برگشتی اعلام نکرده است.

مهر: دبیر انجمن برنج با بیان اینکه دولت میزان کسری این کالا را تعیین و برای واردات آن مجوز می‌دهد، گفت: بر اساس اعلام مسوولان، نیاز کشور به واردات برنج بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تن است.

ایرنا: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه دستورالعمل مربوط به طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت در حال نهایی شدن است، گفت: نخستین برند جایگاه‌های عرضه سوخت تا پایان سال تشکیل و کار خود را در شهر اصفهان آغاز خواهد کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید