شناسه خبر : 17388 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد خزاعی را به سمت معاون وزیر و رئیس‌ کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران منصوب کرد.

مهر: مسعود نیلی: هنوز از پیچ تورم عبور نکرده‌ایم و اقتصاد ایران یکی از سه دارنده بالاترین تورم‌ها در دنیاست.

واحد‌مرکزی‌خبر: قرارداد نهایی طرح رومینگ ملی، روز سه‌شنبه میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه به امضا رسید.

ایلنا: دادستان دیوان محاسبات گفت: بررسی‌های ما اثبات کرد که با وجود ادعای بابک زنجانی، وی قصد پرداخت بدهی دو میلیارد و ۶۰ میلیون یورویی‌اش به شرکت ملی نفت ایران را نداشته است.

اقتصادنیوز: در حالی که با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مصرف بنزین همچنان رشد تصاعدی خود را ادامه داده بود، وارد شدن به ماه رمضان سبب شد تا مصرف بنزین کنترل شود.

تسنیم: مجله تایم به نقل از تحقیق تازه‌ای که شورای ملی ایرانیان آمریکا منتشر کرده گزارش داد: تحریم‌های ایران 175 میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا ضربه زده است.

فارس: بر اساس آمار گمرک ایران در خردادماه سال جاری بیش از ۱۶ میلیون دلار گوشی تلفن همراه وارد کشور شده است.

مهر: سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه تیرماه جاری 2/27 هزار میلیارد ریال سهم دولتی فروخته شده است.

ایسنا: معاون توانیر: اگر روند کنونی مصرف برق همچنان ادامه داشته باشد، احتمال دست کم دو ساعت خاموشی در شبانه‌روز را خواهیم داشت.

ایلنا: مدیرعامل سایپا: مخالفتی با آزادسازی واردات خودرو نداریم؛ چون هیچ خودرو خارجی از نظر قیمت، قدرت رقابت با پراید و تیبا را ندارد.

مهر: اساسنامه 14 شرکت عمران شهرهای جدید با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در هیات وزیران تصویب و پس از تایید شورای نگهبان توسط معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

تسنیم: وزیر امور اقتصادی و دارایی: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای واگذاری در اختیار ما قرار گرفت.

ایسنا: رئیس‌ سازمان دامپزشکی کشور: ارزش تولیدات و دام‌های زنده کشور 110 هزار میلیارد تومان است که از این میزان 43 هزار میلیارد تومان سهم تولیدات سالانه و بقیه سهم ارزش دام زنده را تشکیل می‌دهد.

تسنیم: مدیر بین‌الملل شرکت ملی نفت: با بانک مرکزی به دنبال ایجاد دوباره «اتاق تهاتر پایاپای» و شرکت حقوقی مرتبط با آن هستیم تا مبادلات بانکی با سایر کشورها حذف شود؛ در صورت ایجاد این اتاق، دیگر نیازی به ارز خاصی نیست.

ایسنا: معاون سازمان بنادر و دریانوردی از لغو تحریم بندر شهید رجایی خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها