شناسه خبر : 17139 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: رئیس‌ کل بانک مرکزی در مورد اینکه آیا ممکن است نرخ دلار در بودجه سال آینده کمتر از قیمت 3000 تومان فعلی در مرکز مبادلات ارزی یا نرخ سال جاری تعیین شود، گفت: بعید می‌دانم که کمتر از نرخ فعلی مبادله‌ای یا در حد نرخ بودجه سال جاری باشد.

فارس:‌ معاون ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه برنامه یکسان‌سازی نرخ ارز در حال تهیه است، در خصوص راه‌اندازی بورس ارز گفت: بانک مرکزی تنها با راه‌اندازی بازار محصولات مشتقات ارزی موافقت کرده است.

صداوسیما: رئیس کل گمرک با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در زمینه تجارت خارجی از ماه آینده به صورت برخط (آنلاین) خواهد شد، گفت:‌ با برخط شدن آمار تجارت خارجی، صادرکنندگان و واردکنندگان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی گمرک به صورت برخط می‌توانند از آخرین اطلاعات صادرات و واردات تا روز قبل آن مطلع شوند.

مهر: با بازنشسته شدن محمد پاریزی، وزیر اقتصاد طی حکمی حسین قضاوی قائم‌مقام اسبق بانک مرکزی را به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد منصوب کرد.

خانه ملت: رئیس مجلس از تشکیل دو کمیسیون تلفیق به صورت موازی خبر داد و گفت: یکی از این کمیسیون‌ها برای بررسی لایحه بودجه سال 95 و دیگری برای بررسی برنامه ششم توسعه تشکیل می‌شوند.
اقتصادنیوز: با تایید هیات دولت، سیدکامل تقوی‌نژاد مدیرعامل پیشین بانک سپه به ریاست سازمان امور مالیاتی منصوب شد.

ایسنا: سازمان توسعه تجارت طی بخشنامه جدیدی، واردات 227 قلم کالا از آمریکا را ممنوع اعلام کرد. واردات ۸۰ کالا از گروه کالایی ۹ و ۱۴۷ کالا از گروه کالایی ۱۰ ممنوع شده است.

ایرنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور رئیس پیشین سازمان امور مالیاتی کشور در کمیسیون متبوعش، گفت: علی عسکری در این جلسه تاکید کرد افراد بسیاری هستند که باید از آنها مالیات گرفته شود، اما در سایه رانت‌های موجود از مالیات فرار می‌کنند و فریاد ما به جایی نمی‌رسد؛ به همین دلیل سعی کردم وزارت اطلاعات را در جریان قرار دهم.

ایلنا: مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش 2000 دستگاه خودرو ساندرو در کمتر از 5 /1 ساعت خبر داد.

تسنیم: رئیس شورای رقابت با بیان اینکه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما به کار کارشناسی بیشتری نیاز دارد، گفت: این موضوع در جلسات آینده شورای رقابت در دستور کار قرار می‌گیرد تا تصمیم بگیریم چه کنیم.

ایسنا:‌ مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با بیان اینکه دستورالعمل‌های اجرای طرح کارت اعتباری طی هفته گذشته به بانک‌ها رفته است، از اجرای این طرح در هفته جاری خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها