شناسه خبر : 17112 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: با دستور وزیر صنعت، مجوز جنجالی واردات خودروهای آمریکایی بالاخره لغو و اسامی ۲۴ مدل شورولت از فهرست خودروهای مجاز برای ورود به کشور در سال 13۹۵ از سیستم ثبت سفارش حذف شد.
تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: از نظر نظام بانکی در مقایسه با دیگر کشورها در کشور ما با حدود 400 میلیارد دلار GDP، ۳۱ بانک وجود دارد، اما کره جنوبی با 1015 میلیارد دلار GDP، ۳۰ بانک دارد.
ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تبلیغات منفی درباره واگذاری شرکت‌های دولتی موجب شکل‌گیری برخی تصورات منفی در جامعه در زمینه اجرای سیاست خصوصی‌سازی شده است.
ایسنا: در حالی که مقرر شده قیمت گندم آزاد برای نانوایان و صنایع در سال جاری ارزان‌تر از سال گذشته شود، معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد با توجه به کاهش 250‌تومانی قیمت هر کیلوگرم گندم آزاد برای صنایع و نانوایان آزادپز، امسال قیمت نان آزادپز بر اساس تصمیم کارگروه‌های آرد و نان استانی ارزان می‌شود.
صدا و سیما: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از تحقق 90‌درصدی درآمدهای مالیاتی دولت در سال 1394 خبر داد و گفت: در سال 1394 در دو حوزه مالیات مستقیم و ارزش‌افزوده در مجموع بالغ بر 667 هزار میلیارد ریال مالیات وصول شد.
ایسنا: ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی ایران در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی‌ان‌بی‌سی فاش کرد نمایندگان دولت ایران اخیراً با سازمان بین‌المللی گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که این کشور را در لیست سیاه سیستم مالی جهانی قرار داده است، دیدار کردند.
صدا و سیما: محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی می‌گوید: مشخص نبودن محل‌های عرضه لوازم‌ خانگی، دریافت‌کنندگان کارت‌های خرید اعتباری لوازم‌ خانگی را سرگردان کرده است.
تسنیم: ولی‌الله افخمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته ۶۴ هیات تجاری متشکل از ۸۳۷ نفر از ۲۸ کشور دنیا وارد کشورمان شدند که نسبت به سال 13۹۳ افزایش سه‌برابری را نشان می‌دهد.
ایرنا: رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از نهایی شدن همکاری سیتروئن و سایپا خبر داد و گفت: حدود 18 تا 24 ماه آینده تولید مشترک سیتروئن و سایپا وارد بازار ایران می‌شود.
مهر: وزیر نیرو از توقف عملیات ساخت و اجرای ۴۹ سد خبر داد و گفت: ساخت برخی سدها در شرایط فعلی اولویت ندارد.
ایسنا: مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال از نهایی شدن قرارداد مشارکت شرکت دوو کره جنوبی در این آزادراه خبر داد و گفت: قرارداد با مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون یورو بسته شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها