شناسه خبر : 1681 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: رئیس کل بیمه مرکزی از بازپرداخت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان توسط هیات عامل این شرکت به حساب دولت خبر داد و گفت: طی ۱۰ سالی که در نظام بانکی فعالیت می‌کردم یک ریال هم وام بانکی نگرفته‌ام.
اقتصادنیوز: شورای پول و اعتبار صورت‌های مالی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال منتهی به پایان اسفند‌ماه 1394 را برای طرح در مجمع عمومی بانک مرکزی مورد تایید قرار داد.
ایسنا: مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن، یکم تیرماه 95 را نقطه عطف تشدید استقبال مردم برای افتتاح حساب صندوق پس‌انداز یکم عنوان کرد و گفت: با کاهش دودرصدی نرخ سود بازپرداخت تسهیلات، افتتاح حساب در این صندوق نسبت به سال گذشته 112 درصد و نسبت به سه‌ماهه نخست سال جاری 77 درصد رشد داشته است.
تسنیم: در چهارماهه نخست امسال سهامداران حقیقی ۶۳ درصد و حقوقی‌ها ۳۷ درصد سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۶۵ درصد و سهامداران حقوقی ۳۵ درصد سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.
فارس: وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به درخواست استعفای مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ضمن مخالفت با این استعفا به وی اعلام کرد: «تا پایان دوره حکم، ان‌شاءالله در این مسوولیت خواهید بود و به خدمت ادامه خواهید داد.»
تسنیم: وزیر نفت علت بروز حوادث متعدد آتش‌سوزی در صنعت پتروشیمی را عدم سرمایه‌گذاری لازم در بخش HSE و بی‌توجهی شرکت‌های خصوصی‌سازی‌شده در صنعت پتروشیمی به این مقوله دانست و گفت: البته علت‌یابی دقیق بروز هر حادثه در دست بررسی است.
مهر: دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با اشاره به اینکه بیش از ۷۹ درصد منابع شهرداری‌ها وابسته به دریافت عوارض است، گفت: چهار صفحه طرح مطالعاتی برای دو طبقه کردن اتوبان صدر وجود ندارد.
فارس: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نظر ما برای ورود شرکت پدیده به بورس مثبت است و حداکثر انعطاف و نرمش را در رویه‌ها و دستورالعمل‌ها برای حل مشکل این شرکت سرمایه‌گذاری انجام خواهیم داد.
ایرنا: مرکز آمار ایران سهم روستاها در تولید ناخالص داخلی کشور را در سال 91 یک میلیون و 958 هزار و 142 میلیارد ریال و معادل 6 /26 درصد برآورد کرد.
تسنیم: مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به حدود چهار هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی به میزان حدود سه هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات ثابت پرداخت شده است.
مهر: با بهره‌برداری از واحد دوم بخش گاز نیروگاه گل‌گهر، ظرفیت تولید برق ایران از مرز ۷۴ هزار مگاوات عبور کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها