شناسه خبر : 16762 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بزرگ بود و از اهالی امروز بود / و با تمام افق‌های باز نسبت داشت

وسیع بود و بی‌انتها

هفته گذشته در مراسم یادبود دکتر اردبیلی در دانشگاه شهید بهشتی، بسیاری از دانشجویان، دوستان، مدیران و استادان دانشگاه حضور یافته و درباره ایشان سخن گفتند. آنچه می‌خوانید خلاصه‌ای از یادداشت‌ها و صحبت‌های این مراسم است.

هفته گذشته در مراسم یادبود دکتر اردبیلی در دانشگاه شهید بهشتی، بسیاری از دانشجویان، دوستان، مدیران و استادان دانشگاه حضور یافته و درباره ایشان سخن گفتند. آنچه می‌خوانید خلاصه‌ای از یادداشت‌ها و صحبت‌های این مراسم است.

علی جهانخانی؛ ‌عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی: دکتر اردبیلی انسانی شریف و مردی بزرگ بود. معلمی همیشه برای او دغدغه اصلی بود. انسانی منضبط، منطقی و با وجدان بود. من در طول سه دهه خاطرات بسیار شیرین و به یاد‌ماندنی از ایشان دارم.

عباس هشی؛ حسابدار رسمی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی: بیژن اردبیلی توانایی بالایی در برگزاری و اداره سمینارها داشت. پس از اینکه مرحوم نوربخش در سال 1368 باب گفت‌وگو با بانک جهانی را باز کرد، برگزاری اولین سمینار خصوصی‌سازی به دانشکده امور اقتصاد و دارایی محول شد و این آقای اردبیلی بود که سمینارها را با موفقیت و با همکاری بانک جهانی در تهران و واشنگتن برگزار کرد.

علی ثقفی؛ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی: آقای دکتر اردبیلی از همکاران محترم بود که برای رشته حسابداری زحمت زیادی کشیدند. هزاران دانشجو و فارغ‌التحصیل حسابداری شا‌هد این ادعا هستند. هم استادان و هم دانشجویان قدردان محبت‌های ایشان هستند. خداوند پاسخ محبت‌های ایشان را خواهد داد.

محمداسماعیل فدایی‌نژاد؛ معاون تحصیلات تکمیلی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی: سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز /مرده آن است که نامش به نکویی نبرند.

فرخ قوچانی؛ عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی: در سال‌هایی که جناب اردبیلی در دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی بودند، اینجانب به همراه ایشان مشاور اتاق بازرگانی ایران بودیم. در تمام روزهایی که به اتاق می‌رفتیم، با وجود کارهای سخت، لحظات بسیار شاد و فراموش‌نشدنی داشتیم.

اکرم هادی‌زاده‌مقدم؛ عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی: به راستی که یکی از ارزشمندترین همکاران‌مان را از دست دادیم.

علی رضاییان؛ رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی: یاد و نام همکار گرامی جناب آقای محمدحسن اردبیلی را گرامی می‌دارم و علو درجات ایشان را از خداوند مسالت دارم.

حمید آذرخش؛ رئیس هیات مدیره شرکت کارگزاری مفید: سال 1370 در اولین دوره کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه شهید بهشتی در بدو ورود با یک شخصیت جدی و مستحکم لیکن با قلبی پر‌عاطفه و دلسوز مواجه شدم که تا پایان دوره لطف ایشان بر بنده و سایر دانشجویان جاری بود.

مسعود سلطان‌زالی؛ معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران: ریزبینی و نکته‌سنجی ایشان را هرگز فراموش نمی‌کنم ودر این زمینه خود را وامدار این استاد شریف می‌دانم.

محمد هاشمی؛ از دانشجویان محمدحسن اردبیلی: دکتر اردبیلی در بین استادان ویژگی خاصی داشت که کلیه دانشجویان ایشان را در بین دیگر دانشجویان متمایز می‌کرد. بسیاری از مدیران مالی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ خصوصی و عمومی دست‌پرورده ایشان هستند.

عیسی حسین‌پناه؛ از دانشجویان محمدحسن اردبیلی: تنها بود در عشق ورزیدن و انتقال دانش به فرزندان این مرز و بوم.

داریوش حسن‌زاده؛ از دانشجویان محمدحسن اردبیلی: به یاد دارم همواره از قضاوت‌های کلی که مطلق بوده و پایه علمی نداشت پرهیز می‌کرد و دیگران را نیز بر حذر می‌داشت.

index:2|width:300|height:200|align:center

index:3|width:300|height:200|align:center

index:4|width:300|height:200|align:center

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها