شناسه خبر : 16748 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خبرآنلاین: در پی انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی کارخانه قدیمی و پرآوازه داروگر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تکذیب این خبر گفت: داروگر نه‌تنها تعطیل نشده بلکه تولید آن افزایش نیز داشته است.
ایسنا: رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: شرکت‌های بیمه سالانه 7۰۰-6۰۰ میلیارد تومان در شخص ثالث زیان می‌دهند.
مهر: مدیرکل نظارت بانک مرکزی گفت: مشکل سپرده‌گذاران کاسپین تا آخر خرداد حل می‌شود؛ البته موسسه آرمان نیز غیرمجاز است و مردم نباید در آن سپرده‌گذاری کنند.
ایسنا: رئیس سازمان بورس با اشاره به توقف طولانی‌مدت تعدادی از نمادها گفت: چهار ماهی که تعدادی از نمادها متوقف بوده‌اند، هیچ ربطی به سازمان بورس نداشته و آن موضوع تنها به اختلاف نظر بین سازمان حسابرسی و بانک مرکزی برمی‌گشته است. سازمان بورس حتی یک نماد بورسی را به دستور کسی متوقف نکرده است.
مهر: گمرک ایران واردات کالاهایی که تولید مشابه داخلی دارند از طریق رویه ملوانی را ممنوع اعلام کرد.
ایسنا: از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر پرند ۷۰ هزار واحد تکمیل شده، ۵۳ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و ۷۵۰۰ واحد فاقد متقاضی است.
شانا: پالایشگاه‌های هندی در سال مالی منتهی به مارس حدود ۵۴۱ هزار بشکه در روز نفت از ایران خریداری کردند که نسبت به سال پیش از آن حدود ۱۱۵ درصد افزایش داشت.
مهر: استاندار کرمانشاه در واکنش به نرخ بیکاری 22‌درصدی استان خود گفت: ما امروز در کرمانشاه جوان بیکار داریم اما من قبول ندارم که رتبه یک بیکاری هستیم. وجداناً و شهودی می‌گویم ما رتبه یک بیکاری کشور نیستیم.
ایسنا: ایدرو براساس مصوبه‌ای که به تصویب وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده طی یک برنامه استراتژیک ۱۰‌ساله قصد دارد مانع سفارش کشتی‌های بزرگ به خارج از ایران شود.
خانه ملت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق بررسی‌های ما حدود ۲۵۰ نفر به شکل مافیایی در اقتصاد کشور وجود دارند که نه به دولت پاسخگو هستند نه به مردم، ادامه این وضعیت برای کشور تبعات بدی را به دنبال خواهد داشت.
تسنیم: شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای روستایی کشور در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ معادل 2 /7 درصد افزایش یافت.
ایلنا: درآمد خانوارهای شهری کشور در سال ۱۳۹۴ معادل ۲۷ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان بوده است که به معنای ماهانه دو میلیون و ۳۲۳ هزار تومان است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها