شناسه خبر : 15945 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

نوشداروی هلندی

کمپانی «برنتز اینترنشنال»(Barentz International)، برای گسترش فعالیت‌های خود، همکاری‌های مشترکی را با ایران آغاز کرده است.

کمپانی «برنتز اینترنشنال» (Barentz International)، برای گسترش فعالیت‌های خود، همکاری‌های مشترکی را با ایران آغاز کرده است. کمپانی هلندی برنتز اینترنشنال، در تاریخ 18 ژانویه 2016 اعلام کرد: به دنبال رشد و توسعه اخیر فعالیت‌های تجاری خود در بازارهای دارای رشد بالا، این کمپانی همکاری مشترکی را با شرکت هلدینگ فیوچر وِی (Future Way Holding)، شروع کرده است. این شرکت تولیدی-توزیعی و تحقیقاتی جدید، فعالیت‌های خود را روی توزیع مواد اولیه صنایع غذایی و خوراکی، دارویی و صنایع خوراک دام در ایران و خاورمیانه متمرکز خواهد کرد.
کمپانی هلندی برنتز، یک شرکت مطرح توزیع مواد اولیه در سطح بین‌المللی است که سرمایه‌گذاری خود در ایران را تصمیمی منطقی و گامی درست در جهت توسعه قدرتمندانه دامنه فعالیت‌های خود در خارج از اروپا می‌داند. ایران، با دارا بودن جمعیت 80میلیونی مصرف‌کننده در داخل این کشور و 400 میلیون‌نفری در اطراف خود، بازار بسیار جذابی برای صنایع تولید و عرضه مواد اولیه است. همچنین با اشتیاق فراوان و استقبال از محصولات جدید غذایی و بهداشت فردی از سوی جمعیت جوان کشورهای خاورمیانه، که اشتیاق سرمایه‌گذاران این شرکت در ایران را افزایش می‌دهد، انتظار می‌رود در سال‌های آتی، شاهد رشد قابل توجه محصولات بسته‌بندی‌شده در این منطقه باشیم. «هیده واندروال»، مدیرعامل کمپانی «برنتز اینترنشنال»، در این‌باره می‌گوید: کسب موقعیت سرمایه‌گذاری در ایران، نقطه عطف بسیار مهمی برای توسعه طرح‌های ما در سال 2016 است. ما چشم‌انداز روشنی برای توسعه بازار محصولات صنایع مواد اولیه در ایران متصور هستیم و ورود به این بازار، با همراهی شرکت خصوصی خانوادگی متعلق به خانواده ثابتیان و شرکت هلدینگ فیوچر وِی، بخشی از این برنامه استراتژیک ماست. هم‌افزایی همکاری‌های ما در گرو روش‌های معمول انجام فعالیت‌های تجاری ایرانی از سوی شرکت فیوچر وی، توام با دانش ما و دسترسی به ترکیبات اولیه بسیار با‌کیفیت از تامین‌کنندگان نامدار ماست که به تولیدکنندگان داخلی ایران کمک می‌کند تا کیفیت محصولات و تولیدات خود را افزایش داده و امکان رشد آنها در کسب و کار داخلی را فراهم می‌آورد.
از آنجا که ایران مصرف‌کنندگان تحصیلکرده و باسوادی دارد که به دنبال خریداری محصولات خوراکی و دارویی و دامی شناخته‌شده و با‌کیفیت، با برندهای جهانی هستند، لذا برای کمپانی برنتز اینترنشنال، که دفتر اصلی آن در هلند واقع شده و در چیزی نزدیک به 50 کشور در سه قاره فعالیت دارد، این همکاری مشترک از نظر استراتژیک، اهمیت بسیاری دارد. برای کمپانی برنتز، حضور در خاورمیانه، می‌تواند خلاء میان اروپا و منطقه آسیا-پاسیفیک را به خوبی پر کند.
«علی ثابتیان»، مدیرعامل شرکت «فیوچر وی هلدینگ»، در این باره می‌گوید: همکاری با یک کمپانی معتبر و شناخته‌شده مانند برنتز، که تخصص بالایی در صنایع غذایی و دارویی و دسترسی به مواد اولیه ازسوی تامین‌کنندگان معتبری در سراسر جهان دارد، برای مشتریان ما یک مزیت واقعی محسوب می‌شود. ما قادر خواهیم بود تا از همکاری با برنتز در بیش از یک حوزه استفاده کنیم. ما همچنین می‌توانیم با کمک فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی مشترک، تخصص‌های بیشتری در زمینه مواد اولیه کسب کنیم و به تامین‌کنندگان جهانی که مواد اولیه با‌کیفیتی دارند، دسترسی بیشتری پیدا کنیم. گرچه الگوی مصرف در ایران همچنان تقریباً سنتی است اما ما شاهد روندی هستیم که در آن، جمعیت جوان ایرانی تمایل زیادی به خرید محصولاتی تولید‌شده با دانش فنی روز از خود نشان می‌دهند و ما انتظار داریم که این برندها همزمان با انتقال دانش فنی با اهداف بلندمدت، رفته‌رفته به بازارهای کشور وارد شوند.
شرکت هلدینگ تازه‌تاسیس برنتز میدل ‌ایست (Barentz Middle East)، به‌عنوان یکی از کمپانی‌های تولید، تامین و توزیع مواد اولیه برنتز که در بیش از 50 کشور در سه قاره جهان فعال است، کار خواهد کرد. در این راستا با جذب و انتصاب برجسته‌ترین مدیران صنایع دارویی، غذایی و دامی از اروپا و ایران در سطوح هیات‌مدیره و بخش‌های پژوهشی و تحقیقاتی سعی کرده در کوتاه‌ترین زمان نسبت به نیل به اهداف پیش‌بینی‌شده خود حرکت کرده و در انتقال دانش فنی و بومی‌سازی تولید برخی محصولات پیشرو باشد.

درباره برنتز
گروه برنتز، یک تامین‌کننده بزرگ صنایع مواد اولیه غذایی، خوراکی، دارویی، بهداشت فردی و علوفه دامی است که تمرکز اصلی آن بر بازارهای اروپایی است. این کمپانی همچنین در منطقه آسیا-پاسیفیک و آمریکای شمالی نیز به سرعت در حال رشد است. مقر اصلی گروه برنتز که یک شرکت خصوصی محسوب می‌شود، هلند است و در 50 کشور جهان خدمات خود را ارائه می‌کند.

درباره هلدینگ فیوچر وِی
گروه هلدینگ فیوچر وی (Future Way Holding)، یک «شرکت خصوصی» است که در مالکیت خانواده ثابتیان قرار دارد و تخصص آنها مبادلات محصولات فولادی، کشاورزی و مواد اولیه دارویی، مواد خوراکی، غذایی، دامی و بهداشت فردی در سطح جهانی است و مالکیت 10 کمپانی در آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه را در اختیار دارند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها